8 φίλοι των πνευμόνων 

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Το Μήνυμα της Ημέρας, Υγεία.

Η μόλυνση του περιβάλλοντος, το νέφος, αλλά και το κάπνισμα προκαλούν βλάβες στο αναπνευστικό σύστημα και ανοίγει τον δρόμο σε βακτήρια και ιούς. Για να μη νοσήσετε, ποντάρετε σε τρόφιμα με αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, που θα οχυρώσουν τους πνεύμονές σας και θα τονώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Σολομός: Αποτελεί έξοχη πηγή λιπαρών οξέων Ωμέγα-3 που διακρίνονται για την αντιφλεγμονώδη δράση τους, και πρωτεϊνών που χρησιμεύουν στον οργανισμό για την παραγωγή αντισωμάτων.
Λάχανο: Περιέχει ισοθειοκυανάτες, που καταπολεμούν τις καρκινογόνες επιπτώσεις του νέφους.
Μήλα: Είναι πλούσια σε κουερσετίνη, μία αντιοξειδωτική ουσία που μειώνει τις φλεγμονές και διεγείρει το ανοσοποιητικό σύστημα.
Πορτοκάλια: Περιέχουν άφθονη βιταμίνη C, που έχει ανοσοδιεγερτική δράση, ανακουφίζει τα συμπτώματα του κρυολογήματος και προλαμβάνει τις βλάβες στους ιστούς εξαιτίας των μολύνσεων.
Προβιοτικά: Εξισορροπούν την εντερική χλωρίδα και βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου, ένα όργανο στο οποίο συγκεντρώνεται το 70-80% των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος.
Ηλιόσποροι: Περιέχουν βιταμίνη Ε και αυξάνουν τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών ουσιών στις αναπνευστικές οδούς.
Κρεμμύδια: Παρέχουν στον οργανισμό αλλικίνη, μία φυσική απολυμαντική ουσία που καταπολεμάει τις βακτηριακές μολύνσεις.
Καρότα: Χάρη στη β-καροτίνη, περιορίζουν την πρόωρη γήρανση των ιστών που επιφέρουν οι ελεύθερες ρίζες, οι οποίες σχηματίζονται στον οργανισμό εξαιτίας της μόλυνσης.