Dill

Άνηθος

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Μαθήματα διατροφής.

Της Μαρίας Γκέκα

Το φυτό αυτό έχει μακρόχρονη ιστορία, στη θεραπευτική αλλά και στην κουζίνα. Στις ευρωπαϊκές χώρες χρησιμοποιείται πάρα πολύ στις σαλάτες και στα φαγητά με ψάρι. Αυτό γιατί, εκτός από το ότι αρωματίζει, διευκολύνει και την πέψη. Αποτελεί καλή πηγή ανόργανων συστατικών, όπως ασβέστιο, μαγγάνιο, σίδηρο, μαγνήσιο. Κυρίως, θεωρείται καλή πηγή ασβεστίου, και είναι πολύτιμος  ειδικά στα άτομα που δεν καταναλώνουν γαλακτοκομικά προϊόντα. Αν θέλετε να αρωματίσετε τα φαγητά σας με άνηθο, προσθέστε τον λίγο πριν τελειώσει το μαγείρεμα γιατί ο βρασμός τον καταστρέφει τη θρεπτική του αξία. Μπορείτε επίσης να βάλετε 2-3 κλωνάρια άνηθου και 1 δεντρολίβανου σε 1 μπουκάλι λάδι (ή ξύδι) και να το χρησιμοποιήσετε αφού το αφήσετε λίγες μέρες. Αν πάλι υποφέρετε από κακοσμία του στόματος μπορείτε να μασήσετε σπόρους άνηθου.

Πηγή: NaturaNrg #04

Sas-endiaferei_arrow

Τρέφομαι σωστά & εποχιακά

Τα άγρια χόρτα της ελληνικής γης