cellulite_measure

Απαλλαγείτε από το τοπικό πάχος και την κυτταρίτιδα

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Ευεξία, Ομορφιά.

των Δρ Αμαλίας Τσιατούρα, δερματολόγου-αφροδισιολόγου, επιστημονικής διευθύντριας του Δερματολογικού τμήματος & Εφαρμογών Laser της Cosmetic Derma Medicine, www.cosmeticdermamedicine.gr και Άννας Κόμπου, διαιτολόγου-διατροφολόγου στην Cosmetic Derma Medicine

Απαλλαγείτε από το τοπικό πάχος και αποκτήστε ένα σμιλεμένο σώμα με καλύτερες αναλογίες λίγο πριν το καλοκαίρι.

Έχετε κάνει κοιλίτσα και ψωμάκια και προβληματίζεστε για το πώς θα φαίνεστε στην παραλία; Όσο κι αν έχετε βελτιώσει τη διατροφή σας και γυμνάζεστε, το λίπος επιμένει και δεν μειώνεται εύκολα. Επιπλέον, ο σωματότυπός σας είναι τέτοιος που χάνετε το πάχος από αλλού και όχι από την προβληματική περιοχή. Ανακαλύψτε τώρα όλες τις μεθόδους για να χάσετε το περιττό λίπος χωρίς χειρουργείο.  Η Δρ. Αμαλία Τσιατούρα, δερματολόγος, επιστημονική διευθύντρια του Δερματολογικού τμήματος & Εφαρμογών Laser της κλινικής Cosmetic Derma Medicine αναφέρει τις πιο σημαντικές από αυτές.

Όσο κι αν έχετε βελτιώσει τη διατροφή σας και γυμνάζεστε, το λίπος επιμένει και δεν μειώνεται εύκολα. Επιπλέον, ο σωματότυπός σας είναι τέτοιος που χάνετε το πάχος από αλλού και όχι από την προβληματική περιοχή. Η αλήθεια είναι ότι το τοπικό πάχος είναι πολυπαραγοντικό. Μπορεί να οφείλεται στα γονίδια αλλά και στον τρόπο ζωής μας. Το θετικό είναι ότι υπάρχουν σύγχρονες μέθοδοι με τις οποίες μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτό.

1. Το Cavitation RF

Η διαδικασία είναι ιδανική για τη λείανση της κυτταρίτιδας αλλά και την απώλεια του τοπικού πάχους ανώδυνα. Το Cavitation RF είναι ένας συνδυασμός υπερήχων και ραδιοσυχνοτήτων. Οι υπέρηχοι σπάνε τις μεμβράνες των λιποκυττάρων και το λίπος απομακρύνεται και αποβάλλεται σταδιακά από το σώμα μέσω της λεμφικής οδού. Ταυτόχρονα, οι ραδιοσυχνότητες προσφέρουν σύσφιγξη σε περίπτωση που έχετε χαλάρωση και ενισχύουν τη λιπόλυση. Το δέρμα λειαίνεται και η όψη της κυτταρίτιδας βελτιώνεται σημαντικά. Η διαδικασία με το Cavitation RF είναι 100% αναίμακτη, ανώδυνη και μη χειρουργική. Ένα ενισχυμένο πρωτόκολλο για λιπόλυση και κυτταρίτιδα είναι το CaviLipo, δηλαδή συνδυαστικά με το Cavitation κάνουμε και μεσοθεραπεία, με την οποία εισάγουμε λιποδιαλυτικά συστατικά στο δέρμα, όπως φωσφατιδυλοχολίνη. Συνολικά χρειάζονται 5-6 συνεδρίες, κάτι που διαφοροποιείται ανάλογα με την έκταση του προβλήματος.

woman_body2. Η Κρυολιπόλυση

Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, το ψύχος και οι χαμηλές θερμοκρασίες μας αδυνατίζουν. Γι’ αυτό οι συσκευές κρυολιπόλυσης βασίζονται στην εξής φιλοσοφία: Τα λιποκύτταρα είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και η εφαρμογή μιας κεφαλής τοπικά που τα ψύχει μπορεί να τα καταστρέψει. Η καινούρια μέθοδος απώλειας του τοπικού πάχους μας απαλλάσσει από αυτό ανώδυνα και μη επεμβατικά, σε  2-4 συνεδρίες. Εφαρμόζουμε μια κεφαλή που ψύχει τα λιποκύτταρα κάτω από το δέρμα. Η θερμοκρασία αυτή επιδρά μόνο εσωτερικά χωρίς να επηρεάσει δέρμα, αγγεία και νεύρα. Το δυνατό σημείο της θεραπείας με την συσκευή Cryolipo είναι ότι ενσωματώνει και ραδιοσυχνότητες, οι οποίες ενισχύουν τη λιπόλυση και τη σύσφιγξη. Το αποτέλεσμα θα φανεί σταδιακά.

3. Η laser λιπόλυση

Η laser λιποαναρρόφηση είναι η πιο σύγχρονη και ελάχιστα επεμβατική μέθοδος λιπογλυπτικής. Ναι μεν ο γιατρός ανοίγει μια οπή στην προβληματική περιοχή, ενώ εσείς είστε υπό τοπική αναισθησία, αλλά δεν υπάρχουν ράμματα, τομές και αιμορραγία. Κι όλα αυτά χάρη στην τεχνολογία του laser που έχει αλλάξει την λιποαναρρόφηση. Η οπτική ίνα που εισέρχεται στα σημεία από όπου πρέπει να αφαιρεθεί το λίπος λιώνει τα λιποκύτταρα, τα οποία στην συνέχεια αναρροφώνται. Η διαδικασία δεν θυμίζει την κλασική λιποαναρρόφηση που είναι πιο επεμβατική και εμφανίζονται μελανιές. Ο χρόνος αποθεραπείας μειώνεται στο μισό.

4. Η διατροφή

Συνδυαστικά με τα παραπάνω είναι καλό να βοηθήσετε και μόνοι σας τον εαυτό σας να χάσει λίπος με την υιοθέτηση μιας κατάλληλης διατροφής φτωχής σε λιπαρά. Η Άννα Κόμπου, διατροφολόγος στην κλινική Cosmetic Derma Medicine επισημαίνει:

Η εναπόθεση λίπους προκύπτει βάσει δύο κύριων παραγόντων οι οποίοι είναι γονιδιακοί (μέγεθος και αριθμός λιποκυττάρων) και επίκτητοι (διατροφή και τρόπος ζωής). Στην πρώτη περίπτωση δεν μπορούμε να επέμβουμε με τα γνωστά σε μας μέσα αλλά στη δεύτερη μπορούμε να ελέγξουμε την κατάσταση με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους. Ο ένας τρόπος αφορά στη μείωση  πρόσληψης λίπους από τις τροφές ή και το σύνολο θερμίδων, όταν αυτό υπερβαίνει το όριο που για τον καθένα είναι διαφορετικό. Ο  δεύτερος τρόπος  αφορά στην αύξηση του μεταβολικού μας ρυθμού. Το πιο σύνηθες είναι να ασχοληθούμε και με τις 2 περιπτώσεις για το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Τροφές που θα σας βοηθήσουν να μειώσετε το σωματικό σας λίπος και να αυξήσετε τον μεταβολισμό είναι οι εξής:

Λιπαρά ψάρια (τόνος, σολομός, σαρδέλες κ.α.)

Αντίθετα με αυτό που υποψιάζεται κανείς, όταν μιλάμε για λιπαρές τροφές και αναφερόμαστε στα ψάρια, τα ω-3 λιπαρά που περιέχουν ενισχύουν την οξείδωση των λιπαρών οξέων αυξάνοντας έτσι το μεταβολισμό και μειώνοντας την αποθήκευση λίπους.

Προϊόντα ολικής άλεσης (μαύρο ψωμί, ζυμαρικά ολικής άλεσης κ.α.)

Εκτός από τη μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, αυτά φροντίζουν και την ισορροπία των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Ισορροπημένα επίπεδα σακχάρου οδηγούν σε ελεγχόμενο αίσθημα όρεξης, κορεσμού, άρα και κατανάλωσης τροφής.

Πρωτεΐνη (μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο, αυγά, γιαούρτι)

Η κατανάλωση μίας μέτριας ποσότητας πρωτεΐνης με τα γεύματά μας είναι βασική για να αποφύγουμε απότομη αύξηση σακχάρου στο αίμα. Άρα, έτσι θα διασφαλίσουμε τη μείωση της επιθυμίας για παραπάνω τροφή. Επιπλέον, η κατανάλωση πρωτεΐνης αυξάνει το μυϊκό ιστό. Ο μυϊκός ιστός είναι «εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας». Συνεπώς, όσο καλύτερο μυϊκό σύστημα έχουμε, τόσο καλύτερο μεταβολισμό θα αποκτήσουμε και άρα, μεγαλύτερες πιθανότητες καύσης λίπους.

Κανέλα

Έρευνες έχουν δείξει ότι η σύσταση της κανέλας μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση του γλυκαιμικού δείκτη και μέσα από αυτό μπορούμε να αποκτήσουμε καλύτερο έλεγχο στην επιθυμία μας για παραπάνω τροφή.

Ξηροί καρποί

Η λογική κατανάλωσή τους σαν σνακ μπορεί να φρενάρει την έντονη πείνα που προκύπτει ανάμεσα στα μεγάλα γεύματα.

Γκρέιπφρουτ

Χάρη σε ένα συστατικό που περιέχει (την πηκτίνη), το γκρέιπφρουτ μειώνει το αίσθημα της πείνας δίνοντας μία αίσθηση πληρότητας. Συνιστάται για ενδιάμεσο σνακ.

woman_drinking waterΤσάι και καφές

Το τσάι και ο καφές λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε καφεΐνη αυξάνουν το μεταβολισμό. Προσοχή απαιτείται στην υπερκατανάλωσή τους.

Νερό (6-12 ποτήρια ημερησίως)

Το νερό δεν βοηθάει στην καύση λίπους. Όμως, ακόμα και μια ήπια αφυδάτωση μπορεί να μειώσει το ρυθμό του μεταβολισμού. Επιπλέον, σε περιόδους δίαιτας απαιτείται η σωστή ενυδάτωση, καθώς κατά την καύση λίπους  αυξάνονται τα «απόβλητα» του οργανισμού τα οποία θα απομακρυνθούν από το σώμα με τη βοήθεια του νερού που καταναλώνουμε.

Γενικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε τον έλεγχο του συνόλου των θερμίδων που καταναλώνουμε, την ποιότητα της τροφής και των καταμερισμό των γευμάτων (5 γεύματα, ανά 3 ώρες).

Πηγή: NaturaNrg #60