μαυρισμα

Αποκτήστε το μαύρισμα που ονειρεύεστε μέσω της διατροφής

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Ομορφιά.

Καλοκαίρι και όλοι επιζητούμε να βρισκόμαστε σε μια παραλία και να χαλαρώνουμε κάτω από τον καυτό ήλιο προσπαθώντας να αποκτήσουμε το τέλειο μαύρισμα. Γνωρίζετε ότι οι τροφές μπορούν να επηρεάσουν το μαύρισμά σας; Κι όμως, ναι. Ξέρετε με ποια τρόφιμα πρέπει να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας, ώστε να πετύχετε το πολυπόθητο μαύρισμα;

Τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα

  •  Καροτίνη

Η λέξη κλειδί για φυσικό μαύρισμα είναι η καροτίνη. Πολλά φρούτα και λαχανικά περιέχουν την ουσία αυτή που βοηθά να αποκτήσουμε ένα ωραίο μαύρισμα, αλλά και προστατεύει το δέρμα από τη βλαβερή ηλιακή ακτινοβολία. Όσο μεγαλύτερη ποσότητα καροτένιου υπάρχει στο σώμα, τόσο μεγαλύτερη είναι και η φυσική προστασία κατά της UV ακτινοβολίας.

Οι πιο σημαντικές διαιτητικές πηγές καροτίνης είναι τα πράσινα, κίτρινα και πορτοκαλί λαχανικά και φρούτα. Αυτά είναι τα καρότα, τα βερίκοκα, τα ροδάκινα, το σπανάκι, το μαρούλι, οι ντομάτες, το μπρόκολο, το πεπόνι.

  •  Σελήνιο, βιταμίνες Α και Ε

Αυτές οι βιταμίνες παίζουν σημαντικό ρόλο στην ποιότητα του δέρματος όλες τις εποχές του χρόνου. Η βιταμίνη Α βρίσκεται στο συκώτι, τα αυγά, τα λιπαρά ψάρια, το βούτυρο και το τυρί και η βιταμίνη Ε στα καρύδια, τα φουντούκια και τα φιστίκια. Το σελήνιο διευκολύνει το μαύρισμα και προστατεύει το δέρμα από τη γήρανση. Τρώτε περισσότερα δημητριακά, ηλιόσπορους, κολοκύθα και θαλασσινά για να επωφεληθείτε από τις ιδιότητες του σεληνίου.

  •  Αυξημένη πρόσληψη σιδήρου

Ο σίδηρος είναι επίσης σύμμαχος για όμορφο και μαυρισμένο δέρμα. Οι καλύτερες πηγές είναι το κόκκινο κρέας, το συκώτι, τα αυγά, οι φακές, τα φασόλια, ο μαϊντανός. Αποφύγετε τα συμπληρώματα σιδήρου, καθώς δεν απορροφώνται σωστά.

  •  Ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια είναι πλούσια πηγή ωμέγα-3 λιπαρών που είναι πολύ σημαντικά για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών. Για να διατηρήσετε το μαύρισμά σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυξήσετε την κατανάλωση ωμέγα-3 που υπάρχουν κυρίως στα ψάρια αλλά και στους ξηρούς καρπούς και στα φυτικά έλαια.

Πηγή: NaturaNrg