pumpkin soup

Κολοκυθόσουπα

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Συνταγές.

του Τόνυ Καβαλιέρου

Η κολοκύθα δεν μπαίνει συχνά στην κουζίνα μας. Πρόκειται όμως για ένα τόσο θρεπτικό λαχανικό, που οι ιθαγενείς της Αμερικής την έθαβαν μαζί με τους νεκρούς, για να τους δίνει  δύναμη στο τελευταίο τους ταξίδι. Τα παιδιά λατρεύουν τη γλυκιά της γεύση και το έντονο χρώμα της. Με κάθε κουταλιά θα κερδίσουν βιταμίνη Α, Β1, Β3, Β5, Β6 και C, ενώ είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα αλλά και σύνθετους υδατάνθρακες. Οι επιστήμονες επισημαίνουν ότι η κατανάλωσή της μειώνει τον κίνδυνο διάφορων μορφών καρκίνου και κυρίως του καρκίνου του εντέρου και του πνεύμονα. Μια κρεμώδης σουπίτσα λοιπόν θα σας ζεστάνει και θα σας γεμίσει ενέργεια.

Υλικά

● ελαιόλαδο
● 125 γρ. σέλερυ
● 125 γρ. πράσο
● ½ κτ.γ πιπέρι καγιέν
● 600 γρ. κολοκύθα
● 1 κτ.σ. φασκόμηλο
● 1 λίτρο ζωμό κοτόπουλο
● αλάτι
● πιπέρι
● 125 ml κρέμα

Εκτέλεση

Σοτάρουμε με το ελαιόλαδο το σέλερυ, το πράσο και την κολοκύθα. Προσθέτουμε το φασκόμηλο, το πιπέρι καγιέν και το ζωμό. Βράζουμε έως ότου μαλακώσει η κολοκύθα. Πολτοποιούμε, προσθέτουμε την κρέμα, αλατοπιπερώνουμε και σιγοβράζουμε για άλλα 5 λεπτά.

Πηγή: NaturaNrg #11