lettuce

Μαρούλι

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Μαθήματα διατροφής.

Της Μαρίας Γκέκα

Ένα από τα πιο διαδεδομένα λαχανικά, που καταναλώνεται ευρέως στη χώρα μας, είναι το μαρούλι. Σπουδαίο σαν σαλατικό που τρώγεται ωμό. Το μαρούλι περιέχει σημαντικές ποσότητες καροτενοειδών (α- και β-καροτένιο, λουτεΐνη και ζεαξανθίνη). Επίσης, είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη C, φυλλικό οξύ, μαγγάνιο και χρώμιο.  Επιπρόσθετα, υψηλή είναι η περιεκτικότητα του μαρουλιού και σε φυτικές ίνες. Υπολογίζεται πως σε μια μερίδα μαρουλιού περιέχονται πάνω από 2,1 γρ. φυτικών ινών. Σύμφωνα όμως με έρευνες, σημαντική παρουσιάζεται να είναι η επίδραση του μαρουλιού και στο μεταβολισμό της χοληστερόλης.  Έτσι, φαίνεται πως η κατανάλωσή του είναι δυνατόν να συνεισφέρει στην προστασία από καρδιαγγειακά νοσήματα.

Πηγή: NaturaNrg #04

Sas-endiaferei_arrow

Βιταμίνη Κ2. Πώς μια μικρή άγνωστη Βιταμίνη θα μπορούσε να σώσει τη ζωή σας!

Καθαρίστε το ήπαρ σε 3 βήματα