natura-nrg-matia-beauty-Μάτια μου όμορφα…

Μάτια μου όμορφα…

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Νέα, Ομορφιά.

Θέλετε το βλέμμα σας να δείχνει ξεκούραστο και λαμπερό; Ανακαλύψτε πώς θα αντιμετωπίσετε μαύρους κύκλους και σακκούλες και αποκτήστε βλέμμα που… μαγνητίζει!_ Μάτια μου όμορφα… _

Δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που ξυπνάμε το πρωί και αδυνατούμε να δούμε το φως της ημέρας, επειδή νιώθουμε τα βλέφαρά μας πρησμένα και βαριά. Το πρήξιμο αυτό προέρχεται από την κατακράτηση υγρών στον υποδόριο ιστό της περιοχής γύρω από τα μάτια, υγρά που συνήθως απορροφώνται αργότερα μέσα στη μέρα.

Πού ακριβώς οφείλεται το πρήξιμο των βλεφάρων;

  • Σε αλλεργίες, οι οποίες με τη σειρά τους οφείλονται στη σκόνη, στη γύρη ή σε διάφορα υλικά με τα οποία είναι φτιαγμένα το πάπλωμα, το στρώμα και οι κουβέρτες που χρησιμοποιείτε.
  • Σε κακή κυκλοφορία του αίματος, η οποία προκαλεί στασιμότητα των υγρών στην περιοχή των ματιών.
  • Σε ορμόνες που προκαλούν οίδημα κυρίως πριν και κατά τη διάρκεια της εμμήνου ρύσεως.
  • Σε κατανάλωση αλκοόλ ή καφέδων, κυρίως λίγη ώρα πριν κοιμηθείτε
  • Στο κάπνισμα
  • Σε μη φυσιολογική λειτουργία του πεπτικού συστήματος
  • Σε κακή λειτουργία των νεφρών.

Απαλλαγείτε τώρα! Πώς;

  • Ζητήστε τη βοήθεια της φύσης

Κάντε κομπρέσες με βάση το χαμομήλι, την καλέντουλα και το βαλσαμόχορτο. Πιο συγκεκριμένα, αναμείξτε τα παραπάνω βότανα σε ίσες ποσότητες και βράστε τα σε ένα λίτρο νερού για 10 λεπτά. Έπειτα αφήστε τα να κρυώσουν για λίγο και στη συνέχεια, βρέξτε λίγο βαμβάκι και ταμπονάρετε μ’ αυτό την περιοχή των ματιών κάνοντας πάντα απαλές κινήσεις. Εναλλακτικά, μπορείτε να ακολουθήσετε την ίδια διαδικασία χρησιμοποιώντας μόνο χαμομήλι.

  • Χρησιμοποιήστε αγνά υλικά

Προμηθευτείτε και χρησιμοποιήστε καλλυντικά προϊόντα, όπως τζελ και κρέμες, που βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή γύρω από τα μάτια και διευκολύνουν έτσι την απορρόφηση των υγρών που συγκεντρώνονται στην εν λόγω περιοχή. Είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προκειμένου να τονώσετε, να δροσίσετε και να ενυδατώσετε την περιοχή των ματιών σας.

  • Τζελ και μασάζ

Για να καταπολεμήσετε τις σακκούλες και τους μαύρους κύκλους το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ποντάρετε σε μια κρέμα σε μορφή τζελ. Τα τζελ έχουν την ιδιότητα να δρουν πιο γρήγορα δροσίζοντας όλη την περιοχή. Επιλέξτε αυτό που σας ταιριάζει και απλώστε με την άκρη των δαχτύλων σας κάνοντας κυκλικές κινήσεις προς την κατεύθυνση της μύτης.

Το μασάζ βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στην περιοχή, άρα και στη βελτίωση της όψης.

  • Με τη δύναμη του κρύου

Πρησμένα μάτια; Ο καλύτερος τρόπος για να μειώσετε το πρήξιμο άμεσα είναι να πάρετε 2 παγάκια και να τα περάσετε με κυκλικές κινήσεις γύρω από την περιοχή των ματιών. Είναι αποτελεσματική μέθοδος, αφού το κρύο έχει την ικανότητα να συρρικνώνει την επιφάνεια των αιμοφόρων αγγείων, μειώνοντας έτσι τους μαύρους κύκλους και το πρήξιμο.

Γνωρίστε κι εσείς τα μυστικά…

  1. Επειδή πρήξιμο των ματιών που παρατηρείται το πρωί ενδέχεται να οφείλεται και στον τρόπο με τον οποίο κοιμάστε, καλό είναι να χρησιμοποιείτε ένα μαξιλάρι λίγο πιο ψηλό από ό,τι συνηθίζετε και να αερίζετε καλά το υπνοδωμάτιο πριν κοιμηθείτε.
  2. Ξαπλώστε στο κρεβάτι έχοντας τα πόδια σας ελαφρώς ανασηκωμένα και κάντε στα μάτια κομπρέσες χαμομηλιού.
  3. Εξειδικευμένα φυτικά, κυρίως, καλλυντικά μπορούν να επιταχύνουν την απορρόφηση των υγρών που συγκεντρώνονται στην περιοχή των ματιών και παράλληλα να προσφέρουν ενυδάτωση στο δέρμα.
  4. Να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα, δύο από τα οποία να είναι το πρωί ενώ αποφύγετε το πολύ αλάτι.
  5. Τα πέταλα της τριανταφυλλιάς προσφέρουν επίσης λάμψη στο βλέμμα και το κάνουν να δείχνει ξεκούραστο. Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε τανίνες και μαλικό οξύ, τα οποία προσφέρουν θεαματικά αποτελέσματα, κυρίως στις περιπτώσεις εκείνες που τα μάτια χαρακτηρίζονται από ατονία και κούραση. Δοκιμάστε να απλώσετε στα μάτια σας πέταλα τριανταφυλλιάς και στη συνέχεια κλείστε τα για 10 περίπου λεπτά.

Το σημαντικότερο βέβαια όλων είναι να βελτιώσετε τον τρόπο ζωής σας ώστε να εξασφαλίσετε την καλή λειτουργία του οργανισμού και την υγεία σας. Φροντίστε λοιπόν να απολαμβάνετε τουλάχιστον εφτά ώρες νυχτερινού ύπνου και να ξεκουράζεστε. Παράλληλα, προσπαθήστε να βρίσκετε τρόπους να χαλαρώνετε και να διώχνετε το στρες. Αποφύγετε όσο μπορείτε τις κακές συνήθειες, π.χ. το κάπνισμα και το αλκοόλ. Και κυρίως, βελτιώστε τη διατροφή σας! Βάλτε στο καθημερινό σας μενού τα φρούτα και τα λαχανικά που καθυστερούν τη γήρανση και χαρίζουν λάμψη στο δέρμα.

Της Στέλλας Μπανούση

Πηγή Natura nrg #75