σούσι

Μου αρέσει το σούσι, αλλά έχω υπέρταση. Μπορώ να τρώω;

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Όλα για την υγεία.

Πορφύρη Ζωή, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Είναι αλήθεια πως ένα γεύμα με σούσι, μπορεί να περιέχει υψηλές ποσότητες νατρίου. Ρίχνοντας ωστόσο μια πιο προσεκτική ματιά στα διάφορα εδέσματα, αλλά και στη διατροφική τους αξία, μπορούμε εύκολα να διακρίνουμε πως δεν είναι το ψάρι, αυτό καθ” αυτό, το οποίο μπορεί να αποτελέσει το πρόβλημα με την ποσότητα του νατρίου, αλλά τα λοιπά συνοδευτικά.

Το ψάρι περιέχει φυσιολογικές τιμές νατρίου, όμως τροφές όπως η σάλτσα σόγιας ή το ρύζι, περιέχουν αρκετά υψηλές τιμές. Αθροίζοντας λοιπόν τις ποσότητες του νατρίου από όλα τα τρόφιμα και υλικά, καταλήγουμε στο ότι η ποσότητα αυτή, είναι αρκετά υψηλή. Ως εκ τούτου, συστήνεται να αποφεύγεται η κατανάλωση σούσι από υπερτασικούς. Ωστόσο με λίγο καλύτερο σχεδιασμό του γεύματος και των υλικών, το σούσι εξακολουθεί να αποτελεί μια ευχάριστη επιλογή γεύματος για όλους. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να περιορίσετε τις ποσότητες των υλικών που περιέχουν υψηλές ποσότητες νατρίου. Καταναλώστε σκέτο το ψάρι και συνοδέψτε το με διάφορα λαχανικά, όπως αγγούρι και αβοκάντο. Αποφύγετε τις αλατισμένες σάλτσες ή τον συνδυασμό του ψαριού με ρύζι.

Πηγή: NaturaNrg #56

Sas-endiaferei_arrow

Τα μήλα κάνουν καλό στην καρδιά. Ισχύει;

Έχω χοληστερίνη και σάκχαρο, να αποφεύγω το κόκκινο κρέας;

Μαγειρεύοντας χωρίς κρέας