Νικήστε το στρες

Νικήστε το στρες

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Body and mind, Fitness.

Έχετε προσέξει πως αυτήν την περίοδο του χρόνου δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από το στρες ούτε για μια στιγμή; Αν δεν είμαστε μποτιλιαρισμένοι στην κίνηση, τη στιγμή που βρέχει ασταμάτητα, περιμένουμε στην ουρά ενός εμπορικού κέντρου η οποία μοιάζει να είναι ατελείωτη και – το κυριότερο – ακίνητη. Την επόμενη φορά, λοιπόν, που ετοιμάζεστε να βγείτε «εκεί έξω», σταματήστε και ξοδέψτε λίγα λεπτά για να κάνετε την ακολουθία των άσανας που σας προτείνουμε. Με αυτόν τον τρόπο θα αναζωογονηθείτε και ταυτόχρονα θα ηρεμήσετε το νευρικό σας σύστημα.

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, [email protected]

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Happy Yogi

Μην ξεχνάτε να οργανώνετε την πρακτική σας με ασφάλεια, ακολουθώντας τον τρόπο που έχουμε επισημάνει και στο πρώτο άρθρο αυτής της σειράς.

  1. Θέση του βουνού (Tadasana)

Στεκόμαστε όρθιοι, κοιτώντας ευθεία μπροστά. Παίρνουμε μερικές βαθιές αναπνοές, κάνοντας μια μικρή παύση στην αρχή της κάθε εισπνοής και της κάθε εκπνοής. Θα το κάνουμε αυτό για περίπου 8-10 αναπνοές.


  1. Χέρια ψηλά (Urdhva Hastasana)

Με την επόμενη εισπνοή θα φέρουμε τα χέρια μας ψηλά.


  1. Όρθια τσιμπίδα (Uttanasana)

Με την εκπνοή σκύβουμε μπροστά και φέρνουμε τα χέρια στο πάτωμα ή πιάνουμε τους αστραγάλους μας. Τα γόνατα μένουν τεντωμένα και το κεφάλι κρέμεται ελεύθερο.


  1. Μισή τσιμπίδα (Ardha Uttanasana)

Στην επόμενη εισπνοή θα ισιώσουμε την πλάτη μας μέχρι να έρθει παράλληλη με το πάτωμα και θα κοιτάξουμε ευθεία μπροστά. Τα χέρια μας είναι στο πάτωμα ή στη μέση μας.


  1. Όρθια τσιμπίδα (Uttanasana)

Με την εκπνοή σκύβουμε μπροστά και φέρνουμε τα χέρια στο πάτωμα ή πιάνουμε τους αστραγάλους μας. Τα γόνατα μένουν τεντωμένα και το κεφάλι κρέμεται ελεύθερο.


  1. Χέρια ψηλά (Urdhva Hastasana)

Με την εισπνοή θα ισιώσουμε την πλάτη και θα τεντώσουμε τα γόνατα και θα έρθουμε στην όρθια θέση με τα χέρια ψηλά.


  1. Ardha Utkatasana)

Με την εκπνοή θα κρατήσουμε τα χέρια ψηλά, θα λυγίσουμε τα γόνατα και θα σκύψουμε μπροστά στη θέση της μισής καρέκλας.


  1. Χέρια ψηλά (Urdhva Hastasana)

Με την εισπνοή θα ισιώσουμε την πλάτη και θα τεντώσουμε τα γόνατα και θα έρθουμε στην όρθια θέση με τα χέρια ψηλά.


  1. Θέση του βουνού (Tadasana)

Τέλος, με την εκπνοή θα κατεβάσουμε τα χέρια και θα έρθουμε στην αρχική μας θέση.


Namaste, Μαρία

Πηγή: Natura Nrg #89

Leave a Reply