θηλάζουσα

Πότε μπορεί η θηλάζουσα να ξεκινήσει δίαιτα;

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Δίαιτα, Διατροφή, Υγεία.

Βούτου Ελένη, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Η θηλάζουσα πρέπει από τη μια πλευρά να αναπληρώσει τα αποθέματα θρεπτικών συστατικών, που εξαντλήθηκαν κατά την εγκυμοσύνη και από την άλλη να παράγει επαρκώς μητρικό γάλα, εξασφαλίζοντας τη σωστή ανάπτυξη του βρέφους. Για τις ανάγκες του οργανισμού κατά τη διάρκεια του θηλασμού καταναλώνεται το λίπος που αποθηκεύτηκε (περίπου 2-4 κιλά) κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ο θηλασμός λοιπόν θεωρείται μια καλή περίοδος για σταδιακή απώλεια βάρους, υπό την προϋπόθεση ότι η θηλάζουσα τηρεί ένα πρόγραμμα διατροφής επαρκές σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Εννοείται ότι απαγορεύεται κάθε μορφή στερητικής δίαιτας, καθώς επίσης και η λήψη σκευασμάτων αδυνατίσματος, διότι επηρεάζουν την παραγωγή μητρικού γάλακτος. Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, σε συνδυασμό με επαρκή ενυδάτωση (2- 2 ½ λίτρα ημερησίως) μπορεί να οδηγήσει σε μια απώλεια έως 2 κιλών το μήνα, πάντα υπό την καθοδήγηση του διαιτολόγου.

Πηγή: NaturaNrg #54