Προσπαθώ να χάσω βάρος, αλλά τρώω συχνά εκτός σπιτιού. Τι θα πρέπει να προσέξω;

Προσπαθώ να χάσω βάρος, αλλά τρώω συχνά εκτός σπιτιού. Τι θα πρέπει να προσέξω;

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Δίαιτα & Αδυνάτισμα, Διατροφή

Γράφει η Κατσαρόλη Ιωάννα Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc.

Οι μερίδες που σερβίρονται σήμερα στους χώρους μαζικής εστίασης, όπως π.χ. τα εστιατόρια και τα φαστ-φουντ, είναι 2 έως και 5 φορές μεγαλύτερες από τις συνιστώμενες. Μάλιστα, συχνά οι μερίδες αντιστοιχούν σε δυο άτομα.

Μοιραστείτε το πιάτο σας

Για το λόγο αυτό, η μερίδα εστιατορίου δε θα πρέπει να ταυτίζεται με την ενδεδειγμένη, ενώ για να φάτε λιγότερο, μπορείτε να μοιράζεστε το πιάτο σας με ένα άλλο άτομο.

Επιπλέον, όταν έχετε τελειώσει το γεύμα σας, για να αποφεύγετε άσκοπα τσιμπολογήματα και για να μην τρώτε μηχανικά, απομακρύνετε το σερβίτσιο από μπροστά σας ή γεμίστε ξανά το πιάτο σας με σαλάτα. Τέλος, προκειμένου, να ελέγξετε πιο αποτελεσματικά την ποσότητα του φαγητού, καλό θα ήταν να μη φτάνετε στο εστιατόριο πεινασμένοι.

Πηγή: NaturaNrg #58

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *