woman_chest

Στήθος στο «ύψος» του με φυσικές μεθόδους

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Ευεξία, Ομορφιά.

Της Μαρίας Γκέκα

Αναμφίβολα, το στήθος αποτελεί σύμβολο αιώνιας θηλυκότητας και γοητείας και η ανησυχία των περισσότερων γυναικών να παραμείνει «στο ύψος του» και να είναι όμορφο, σφριγηλό και νεανικό όσο το δυνατόν περισσότερο, εντείνεται με την αύξηση της ηλικίας. Το στήθος είναι η πιο ευαίσθητη περιοχή του γυναικείου σώματος. Στη διάρκεια του χρόνου υπόκειται σε πολλές αλλαγές που οφείλονται στην εφηβεία, την εγκυμοσύνη, το θηλασμό και σε ορμονικές αλλαγές ή τις απότομες πτώσεις που οφείλονται στην αύξηση ή την απώλεια του σωματικού βάρους.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, από τα 25 χρόνια και μετά όπου και αναπτύσσονται πλήρως τα στήθη της γυναίκας, αρχίζει η μάχη με τη… βαρύτητα. Πώς μπορείτε όμως να βγείτε νικήτριες απ’ αυτή τη μάχη;

1. Διατηρήστε το βάρος σας σε κανονικά επίπεδα

Οι απότομες αυξομειώσεις του βάρους είναι νούμερο ένα εχθρός για το στήθος, καθώς η απώλεια κιλών δημιουργεί χαλαρότητα στο μαστό. Η αύξηση του βάρους, δημιουργεί λίπος και το βάρος του λίπους κάνει πιο δύσκολη τη στήριξη των μαστών. Ανατομικά ο μαστός είναι ένας σάκος από πολύ λεπτό και εύθραυστο δέρμα που στηρίζεται πάνω στο μεγάλο θωρακικό μυ. Αυτός ο σάκος περιέχει το μαστικό αδένα, ο οποίος παράγει το γάλα υπό την επίδραση ειδικών ορμονών της υπόφυσης. Ακόμη, έχει αιμοφόρα αγγεία και λίπος.

2. Ενυδάτωση και κρύο ντους

Επειδή το στήθος παρουσιάζει διαφοροποιήσεις κατά τη διάρκεια του μηνιαίου κύκλου, το δέρμα του παθαίνει αφυδάτωση και χαλάρωση πολύ πιο εύκολα από ό,τι το δέρμα του προσώπου. Θέλει λοιπόν ιδιαίτερες περιποιήσεις για να διατηρείται σε καλή κατάσταση. Κάθε πρωί λοιπόν, όταν κάνετε ντους, προνοήστε το νερό, να μην είναι πολύ ζεστό, αλλά χλιαρό, φροντίζοντας στο τέλος να ρίξετε  κρύο νερό στο στήθος σας, κάνοντας κυκλικές κινήσεις. Το ιδανικό είναι να εφαρμόσετε μια κυκλική κίνηση σε σχήμα «8». Το κρύο νερό έχει την επίδραση αγγειοσυστολέα που διεγείρει την κυκλοφορία του αίματος, βελτιώνει την κυτταρική ανταλλαγή και αμέσως δίνει ώθηση της ενέργειας.

3. Σύσφιξη

Για να συσφίξετε και να θρέψετε το δέρμα του στήθους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα φυσικά προϊόντα. Για παράδειγμα, κάντε ένα αφέψημα με 30 γρ. θυμάρι και 20 γρ. δεντρολίβανου. Αφού κρυώσει, το φιλτράρετε και το εφαρμόζετε στην περιοχή του στήθους για περίπου 10-15 λεπτά. Στη συνέχεια ξεπλένετε με κρύο νερό.
Για την ευαίσθητη περιοχή γύρω από τη θηλή, προτιμήστε  λάδι αβοκάντο, argan ή jojoba. Εναλλακτικά, μπορείτε να συνδυάσετε τους τρεις τύπους σε ίσα μέρη (π.χ. 5 cl το καθένα).

4. Βάλτε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας περισσότερα push-ups και βαράκια με ασκήσεις που επικεντρώνονται στο μπούστο

Οι μύες, ειδικά στις νεαρότερες ηλικίες σφίγγουν άμεσα και το αποτέλεσμα είναι θεαματικό. Η παρακάτω άσκηση θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα.
Ενώστε τις παλάμες μπροστά από το στήθος σαν να προσεύχεστε και πιέστε τις δυνατά μεταξύ τους τουλάχιστον για 30 φορές. Ακόμα πιο έντονη μπορεί να γίνει η άσκηση εάν πιέσετε ένα αντικείμενο, όπως μια μικρή μαλακή μπάλα. Η άσκηση γυμνάζει στήθος (θωρακικούς μύες), πρόσθιο μέρος του ώμου και δικέφαλο βραχιόνιο.

Πηγή: NaturaNrg #60