woman drinking water

Τα 7 κλειδιά του καλού μεταβολισμού

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Μαθήματα διατροφής.

Της Μαρίας Γκέκα

Αν θέλεις να τονώσεις το μεταβολισμό σου, πρέπει να προσέξεις τα 7 παρακάτω σημεία.

  1. Φρόντισε να παίρνεις γύρω στις 1.400 θερμίδες ημερησίως, διότι αν ακολουθήσεις μια στερητική δίαιτα (λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα) ο οργανισμός σου θα επιβραδύνει τη μεταβολική δραστηριότητα στην προσπάθειά του να εξοικονομήσει όσο το δυνατόν περισσότερη ενέργεια.
  2. Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνεις 5-6 μικρά γεύματα ημερησίως: με αυτό τον τρόπο, ο οργανισμός υποχρεώνεται να εργάζεται με σταθερό ρυθμό συνέχεια.
  3. Προτίμησε απλά τρόφιμα, κυρίως ωμά ή μαγειρεμένα με ελαφρύ τρόπο, έτσι ώστε να απορροφώνται γρήγορα από τον οργανισμό.
  4. Μην ξεχνάς το πρωινό γεύμα αλλά και να μην τρως πολύ αργά το βραδινό.
  5. Τα γλυκά προβλέπονται κυρίως τις πρωινές ώρες, όταν επιτρέπεται και η κατανάλωση λίγης σοκολάτας.
  6. Για καρύκευμα, επιτρέπονται 3 κουταλιές έξτρα παρθένο ελαιόλαδο την ημέρα.
  7. Είναι σημαντικό να πίνεις τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Πηγή: NaturaNrg #60