Ταλιατέλες με μαύρο λάχανο και κουνουπίδι

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Vegan, Διατροφή, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Το λάχανο είναι ένα πολύ υγιεινό λαχανικό. Όπως όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσιο σε φυλλικό οξύ, καθώς επίσης και σε ανόργανα άλατα, σίδηρο και ασβέστιο.

Επιμέλεια: Σοφία Κανέλλου, Διαιτολόγος- Διατροφολόγος MSc

⇒ Περιέχει αντιοξειδωτικά συμπεριλαμβανομένης της βιταμίνης C που αποτελεί μια ευλογία κατά τη χειμερινή περίοδο, επειδή ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.

⇒ Φυσικά, με το μαγείρεμα έχεις απώλεια βιταμινών, οπότε χρειάζεται προσοχή στο πώς θα μαγειρέψεις τα λαχανικά. Γενικά να αποφεύγεις το βρασμό και να αρκείσαι σε λίγα λεπτά βρασμού.

Υλικά για 4 άτομα:

  • 300 γρ. ταλιατέλες
  • 10 φύλλα μαύρο λάχανο
  • 2 πράσα
  • 400 γρ. λευκό κουνουπίδι
  • 10 λιαστές ντομάτες
  • Τσίλι
  • Αλάτι
  • Εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο

Ετοιμασία

Ψιλοκόβεις τα φύλλα του λάχανου και τα αφήνεις να σιγοβράσουν καλυμμένα με νερό. Θα χρειαστούν περίπου 30 λεπτά. Κόβεις τα πράσα και τα βάζεις σε ένα τηγάνι να μαλακώσουν με μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και ένα ποτήρι νερό για δέκα λεπτά.

Στη συνέχεια προσθέτεις το κουνουπίδι σε μπουκετάκια και το αφήνεις να σιγοβράσει με το καπάκι, προσθέτοντας λίγο νερό έως ότου μαγειρευτεί, αλλά να παραμείνει τραγανό.

Σε αυτό το σημείο προσθέτεις το λάχανο μαγειρεμένο και, αφού καρυκέψεις τα υλικά με αλάτι και τσίλι, ανακατεύεις καλά.

Εν τω μεταξύ έχεις βράσει τα ζυμαρικά και παίρνεις το 1/3 από την ποσότητα των λαχανικών και αφού προσθέσεις ζεστό νερό (από το νερό που έβρασες τα ζυμαρικά) τα περνάς από το μύλο του πουρέ. Την κρέμα που θα προκύψει (θα πρέπει να είναι αρκετά μαλακή) την ενώνεις με τα υπόλοιπα λαχανικά.

Προσθέτεις και τις λιαστές ντομάτες αφού προηγουμένως τις έχεις μαλακώσει σε λίγο ζεστό νερό. Ρίχνεις τα ζυμαρικά στο μίγμα των λαχανικών και σερβίρεις καρυκεύοντας το πιάτο με λίγο ελαιόλαδο.

Πηγή Natura Nrg #76

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *