Anjaneyasana-naturanrg

Ταξιδιάρικες άσανας

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Outfit: BAYA.fit -Active wear, Χώρος: karatepeiraias.gr

Σίγουρα υπάρχουν καλύτεροι τρόποι να ξεκινήσει κάποιος τις διακοπές του από το να ξοδεύει πολλές ώρες μέσα σε ένα αεροπλάνο. Επειδή, όμως, δεν μπορούμε (και δεν θέλουμε) να αποφύγουμε αυτά τα ταξίδια θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τα συμπτώματα. Τα ξέρουμε: κούραση, νοητική σύγχυση, αϋπνία ή εξάντληση τις λάθος ώρες. Ξεκάθαρα, το εσωτερικό μας ρολόι δεν προσαρμόζεται τόσο εύκολα όσο αυτό στο χέρι μας.

Εδώ θα βρείτε σειρές ασκήσεων γιόγκα για πριν την πτήση, κατά τη διάρκεια της πτήσης και αφού φτάσουμε στον προορισμό μας. Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε στα προηγούμενα τεύχη μας.

Μην ξεχνάτε να οργανώνετε την πρακτική σας με ασφάλεια, ακολουθώντας τον τρόπο που έχουμε επισημάνει και στο πρώτο άρθρο αυτής της σειράς.

Πριν την πτήση

  1. Στάση της Σελήνης (Anjaneyasana)

 

Anjaneyasana-naturanrgΣε αυτήν την θέση κρατάμε λυγισμένο το μπροστά πόδι και απλωμένο στο πάτωμα το πίσω. Τεντώνουμε τα χέρια ψηλά και κάνουμε πίσω κάμψη.

  1. Καθιστή μπροστά κάμψη (Paschimottanasana)

 

Paschimottanasana-naturanrgΚαθόμαστε στο πάτωμα με τεντωμένα τα πόδια και κάνουμε μπροστά κάμψη, πιάνοντας είτε τα πόδια μας είτε τους αστραγάλους μας.

  1. Στήριξη στους ώμους (Sarvangasana)

 

Sarvangasana-naturanrgΞαπλώνουμε ανάσκελα και φέρνουμε τα πόδια μας προς το ταβάνι. Στηρίζουμε την πλάτη με τις παλάμες μας.

Κατά την διάρκεια της πτήσης

  1. Χέρια ψηλά (Urdhva Hastasana)

 

Urdhva-Hastasana-naturanrgΣτεκόμαστε όρθιοι και φέρνουμε τα χέρια ψηλά.

  1. Όρθια μπροστά κάμψη (Uttanasana)

 

Uttanasana-naturanrgΑπό την όρθια θέση, σκύβουμε μπροστά και φέρνουμε τα χέρια στο πάτωμα ή πιάνουμε τους αστραγάλους μας.

  1. Θέση του τρίγωνου (Trikonasana)

 

Trikonasana-naturanrgΣτεκόμαστε με ανοιχτά τα πόδια και κάνουμε κάμψη του κορμού στο πλάι, με τα χέρια στην έκταση.

Αφού φτάσουμε στον προορισμό μας

  1. Ύπτια κάμψη μηρών (Urdhva Prasarita Padasana)

 

Urdhva-Prasarita-Padasana-naturanrgΞαπλώνουμε στο πάτωμα με τα πόδια τεντωμένα ψηλά στον τοίχο. Φέρνουμε και τα χέρια τεντωμένα στο πάτωμα, δίπλα στ’ αυτιά μας.

  1. Το μάτι της βελόνας (Suciradhrasana)

Suciradhrasana-naturanrgΞαπλωμένοι ανάσκελα, τοποθετούμε τον δεξί αστράγαλο στον αριστερό μηρό. Με τα χέρια κινούμε τον αριστερό μηρό προς το στέρνο.

  1. Μικρή γέφυρα (Setu Bandha Sarvangasana)

Setu-Bandha-Sarvangasana-naturanrgΞαπλώνουμε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα Υψώνουμε την λεκάνη.

Namaste, Μαρία

Πηγή NaturaNrg #94

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *