banana chocolate

Θέλω γλυκό. Τι να προτιμήσω;

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Μαθήματα διατροφής.

Της Μαίρης Σελανικλή, Διαιτολόγου – Διατροφολόγου, M.Sc. στην Κλινική Διατροφή

Η ανάγκη για γλυκό μπορεί να μας κάνει να καταναλώσουμε αρκετές θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά σε λίγα μόλις λεπτά. Όμως, δεν πρέπει να  ξεχνάμε πως η γλυκιά γεύση δεν κρύβεται μόνο στα γλυκά. Μια καλή και υγιεινή επιλογή είναι η κατανάλωση φρούτων. Τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα τα οποία καλύπτουν την ανάγκη μας για γλυκό.
Κάποιες άλλες έξυπνες και υγιεινές επιλογές που μπορούμε να κάνουμε ώστε να καλύψουμε την ανάγκη μας για γλυκό, χωρίς να καταναλώσουμε λιπαρά, είναι να ψήσουμε ένα μήλο στο φούρνο και να το σερβίρουμε με λίγη κανέλα, να φάμε ένα ζελέ με φρούτα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή ένα κουταλάκι γλυκό του κουταλιού. Τέλος, αν έχουμε ανάγκη από σοκολάτα,  είτε μπορούμε να καταναλώσουμε ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας ή μπορούμε να λιώσουμε ένα μικρό κομμάτι μαύρης κουβερτούρας και να το περιχύσουμε πάνω από μια μπανάνα, φράουλες ή κάποιο άλλο φρούτο.

Πηγή: NaturaNrg #61