Βάλτε το πράσινο στο πιάτο σας!

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Διατροφή, Μαθήματα διατροφής, Υγεία.

Tώρα το καλοκαίρι κορυφώνεται η επιθυμία μας να περιποιηθούμε τον εαυτό μας, να αποτοξινωθούμε και να νικήσουμε την κούραση. Είναι η στιγμή που η διατροφή μας έχει ανάγκη από μία ισχυρή δόση… χλωροφύλλης!

Ποντάρετε σε πράσινα τρόφιμα που αποτοξινώνουν και ξεπρήζουν τον οργανισμό, καταπολεμούν τα ψωμάκια και τονώνουν τους μυς.

Η περιεκτικότητα των πράσινων τροφίμων σε βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και αντιοξειδωτικές ουσίες συμβάλλει στο «καθάρισμα» του οργανισμού χαρίζοντας ενέργεια και ευεξία.

Το μυστικό κρύβεται στη χλωροφύλλη

Η χλωροφύλλη είναι η χρωστική ουσία που ευθύνεται για το πράσινο χρώμα των λαχανικών. Οι διατροφολόγοι επισημαίνουν ότι η χλωροφύλλη έχει αποτοξινωτικές ιδιότητες, καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και τη γήρανση των κυττάρων και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Επιπλέον, η χημική σύστασή της μοιάζει με αυτήν της αιμοσφαιρίνης, γι’ αυτό και ενδείκνυται για την αντιμετώπιση της αναιμίας και της ατονίας.

Μία διατροφή πλούσια σε πράσινα τρόφιμα αποτελεί ασπίδα σε πολλές μορφές καρκίνου. Η χλωροφύλλη έχει αποδειχτεί ικανή να καταπολεμά την αφλατοξίνη, μία καρκινογόνα ουσία που παράγεται από τους μύκητες. Αμερικανική έρευνα από το Johns Hopkins Bloomberg School έδειξε ότι η χλωροφυλλίνη (παράγωγο της χλωροφύλλης) μπορεί να μειώσει έως και 55% τις καρκινογόνες αλλοιώσεις του DNA που προκαλούνται από την αφλατοξίνη.

Επιπλέον, τα πρασινόφυλλα λαχανικά και τα φασολάκια είναι πλούσια σε βιταμίνη Β9 (φυλικό οξύ) που έχει αποδειχτεί ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης άσθματος και αλλεργιών, ενώ όταν οι διαταραχές αυτές υπάρχουν ήδη, καταλαγιάζει την ένταση των συμπτωμάτων τους.

Ερευνητές από το Σουηδικό Ινστιτούτο Karolinska διαπίστωσαν ότι τα νιτρικά άλατα των πρασινόφυλλων λαχανικών βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα των μιτοχονδρίων, των ενεργειακών κέντρων των κυττάρων των μυών και των ιστών. Το αποτέλεσμα; Όσοι γυμνάζονται, νιώθουν λιγότερη κούραση. Ανακαλύψτε λοιπόν τους «πράσινους» συμμάχους της διατροφής σας!

Το πράσινο χρώμα έχει και χρωμοθεραπευτική δράση

Όπως εξηγούν οι ειδικοί, το πράσινο διακρίνεται για τις χαλαρωτικές και εξισορροπιστικές του ιδιότητες, γι’ αυτό και ενδείκνυται στις περιόδους έντονου σωματικού και ψυχολογικού στρες και στις αλλαγές της εποχής.

Πηγή: NaturaNrg