lemoni

Ξεδιψάστε χωρίς θερμίδες

Αναρτήθηκε τη Κατηγορία: Δίαιτα.

Το καλοκαίρι η ανάγκη μας για ενυδάτωση είναι μεγαλύτερη, γι’ αυτό και το σώμα μας διψά… λίγο περισσότερο. Τίποτα, βεβαίως, δεν μπορεί να αντικαταστήσει το νερό, υπάρχουν όμως κι άλλοι τρόποι να ξεδιψάσουμε, και μάλιστα ενισχύοντας την υγεία μας με πολύτιμες βιταμίνες.

  • Νερό. «Είναι ωραίο να ρίξετε λεμόνι, λάιμ ή φρέσκα φύλλα μέντας στο νερό σας, για να του δώσετε γεύση, χωρίς να επηρεάζεται η περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες», συνιστά η Villalobos.
  • Τσάι και άλλα βότανα είναι όλα καλές επιλογές. Όμως, καλύτερα να μην προσθέσετε ζάχαρη ή μέλι, γιατί προσθέτετε και υδατάνθρακες. Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις, όπως η στέβια ή άλλα γλυκαντικά.
  • Καφές. Με καφεΐνη ή ντεκαφεϊνέ, ο μαύρος καφές είναι μια χαρά. Να παραλείψετε τη ζάχαρη στον καφέ ή να χρησιμοποιήσετε ένα υποκατάστατο και γάλα χωρίς λιπαρά.
  • Σόδα χωρίς ζάχαρη. Η σόδα ή το ανθρακούχο νερό χωρίς προσθήκη ζάχαρης δεν είναι ό,τι πιο υγιεινό, αλλά μπορείτε να τα καταναλώνετε σε μικρές ποσότητες. Όπως και με το σκέτο νερό, μπορείτε να φτιάξετε τη γεύση με μια μικρή δόση λεμονιού ή λάιμ ή απλώς με λίγες σταγόνες χυμού φρούτων.
  • Χυμός λαχανικών. Ο χυμός ντομάτας, για παράδειγμα, είναι ένας νόστιμος χυμός λαχανικών που προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά, αλλά έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο.
  • Γάλα με χαμηλά λιπαρά. Παρά το γεγονός ότι το γάλα δεν έχει υδατάνθρακες, έχει λιπαρά. Αν προτιμήσετε το άπαχο, μπορείτε να έχετε μια καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου.

Πηγή: NaturaNrg