Αρχική Body and mind 12 Healthy tips από τη Natura nrg

12 Healthy tips από τη Natura nrg

1963
12 Healthy tips από τη Natura nrg

Αγάπησε και φρόντισε τον εαυτό σου…με τον τρόπο της Natura nrg. Αν δεν το κάνεις εσύ, δε θα το κάνει κανείς άλλος για σένα. 12 Healthy tips από τη Natura nrg

της Μαρίας Γκέκα

→ Τι σημαίνει φροντίζω τον εαυτό μου;

Σημαίνει ότι ασχολούμαι τόσο με την σωματική όσο και με την ψυχική μου υγεία, το μυαλό και το πνεύμα μου. Η υγιεινή διατροφή, η σωματική άσκηση, ο επαρκής ύπνος είναι στοιχεία αυτοφροντίδας. Η επαφή με το μέσα μας, η σύνδεση με τις σκέψεις μας, τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας… Το να αφουγκραζόμαστε και να εκπληρώνουμε τις ανάγκες μας, να δίνουμε προτεραιότητα σε εμάς, είναι αυτοφροντίδα. Αυτά, μπορεί να γίνονται αντιληπτά σε θεωρητική βάση, αλλά σε πρακτικό επίπεδο, η εφαρμογή τους δεν είναι τόσο εύκολη. Πολλές φορές, βάζουμε τις ανάγκες των άλλων πάνω από τις δικές μας, αφιερώνουμε χρόνο σε φίλους, συγγενείς, συναδέλφους, χωρίς όμως να κάνουμε το ίδιο και σε εμάς. 12 Healthy tips από τη Natura nrg

Να θυμάσαι:

Η αυτοφροντίδα θρέφει το μυαλό, το σώμα και το πνεύμα. Σου επιτρέπει να ευδοκιμήσεις. Αυξάνει, την ικανότητά σου να διαχειρίζεσαι την ποιότητα της καθημερινότητάς σου, να λες τα μικρά ή μεγάλα ΟΧΙ και ΝΑΙ στις σχέσεις σου με τους άλλους, να εξελίσσεσαι και να εξελίσσεις τη ζωή σου!

Γιορτάζοντας τα 12 χρόνια της Natura Nrg, σου προτείνουμε 12 βασικές κινήσεις αγάπης για τον εαυτό σου!

1. Ανάπνευσε συνειδητά

Η συνειδητή αναπνοή είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που διαθέτεις: Νιώθεις ένταση στο γραφείο; Γίνεται χαμός στο σπίτι; Το ρολόι σε κυνηγά; Κλείσε έστω για 1 λεπτό τα μάτια σου και συγκεντρώσου στην εισπνοή και την εκπνοή σου. Η βαθιά αναπνοή προσφέρει οξυγόνο στους μυς και τον εγκέφαλό σου. Αυτή η αυξημένη περιεκτικότητα σε οξυγόνο οδηγεί σε μεγαλύτερη ενέργεια και υγιέστερους μύες, όργανα και ιστούς.

2. Δώσε αληθινή τροφή στο σώμα σου

Το σώμα σου είναι μια μηχανή και το φαγητό είναι το καύσιμό σου. Τόσο απλά.  Φρόντισε να τρέφεσαι με αληθινές τροφές. Απόφυγε  τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Υπάρχουν πολλές επιλογές  από τη γνήσια μεσογειακή μας κουζίνα. Αφαίρεσε τη ζάχαρη, πρόσθεσε νερό –πολύ νερό στο σώμα σου και πάρε την τροφή σου από την καθαρή πηγή …τη φύση!

3.Σχεδίασε τα γεύματά σου

Θα σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις χρόνο και χρήματα. Σκέψου τις ανάγκες σου. Θέλεις να χάσεις βάρος; Έχεις ανάγκη από περισσότερες πρωτεΐνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά; Μην παραλείπεις το πρωινό.

Είναι σημαντικό για πολλούς λόγους. Εκκινεί το μεταβολισμό σου, σου δίνει ενέργεια για να ξεκινήσεις τη μέρα σου και σε βοηθάει να ρυθμίσεις το βάρος σου. Κι αν δεν έχεις χρόνο μια μπάρα δημητριακών και ένα φρούτο, ίσως είναι αρκετό. Απλά μην το παραλείψεις.

4.Κάνε ένα διάλειμμα

Μετά από ώρες δουλειάς  έχεις ανάγκη για ένα διάλειμμα. Μην πιεις άλλο ένα φλιτζάνι καφέ, σήκω και κουνήσου. Πάρε μερικές βαθιές ανάσες, κάνε λίγες διατάσεις. Είναι καλό για το σώμα και το μυαλό σου. Περπάτησε 10 λεπτά γύρω από τετράγωνο. Άσε τα μάτια σου να δουν ελεύθερα τριγύρω και το μυαλό σου να «πάρει αέρα».

5. Διώξε την τοξικότητα και την αρνητικότητα

Κάνε μια συνειδητή προσπάθεια να συναντάς ανθρώπους που ταΐζουν την ψυχή σου και σε κάνουν να αισθάνεσαι γεμάτος, δημιουργικός, αισιόδοξος. Μείωσε  το χρόνο που περνάς με ανθρώπους και καταστάσεις που σε αποστραγγίζουν και σε εξαντλούν ψυχικά, που κάθε αλληλεπίδραση μαζί τους  τελειώνει με το να νιώθεις άδειος, απογοητευμένος και θλιμμένος. Περικύκλωσε τον εαυτό σου με αγάπη, ενθάρρυνση και θετική ενέργεια.

6. Αποσυνδέσου…

Κλείσε το κινητό, κλείσε τον υπολογιστή, κάποιες ώρες μέσα στη μέρα ή το Σαββατοκύριακο. Πρόκειται για συσκευές που έχουν… ταλέντο να μας αγχώνουν και να μας βάζουν σε άλλα «μονοπάτια». Τα κοινωνικά δίκτυα μπορεί να καταστούν άκρως εθιστικά και «ηδονοβλεπτικά» στις ζωές ανθρώπων με τους οποίους μπορεί να μην έχουμε καμία φυσική επαφή. Όταν μειώνεις τον χρόνο που αφιερώνεις σε μια οθόνη, είσαι ελεύθερος να κάνεις τόσα άλλα πράγματα. Κάνε μια βόλτα, διάβασε ένα βιβλίο, ασχολήσου με τα φυτά σου στο μπαλκόνι, ετοίμασε ένα ωραίο γεύμα.

  7. Συνδέσου με τη φύση

Η αυξημένη ζωτικότητα συνδέεται με τη φύση. Θα σου δώσει την ευκαιρία να συνδεθείς περισσότερο όχι μόνο με τον εαυτό σου αλλά με τον κόσμο ολόκληρο. Αποτελεί βάλσαμο για την ψυχή. Η ενέργεια που προέρχεται από τη φύση – τη γη, τον ήλιο, τον ουρανό, το τοπίο, το χρώμα είναι μια πνευματική εμπειρία. Εκεί δεν υπάρχουν κανόνες, επιρροές ή προσδοκίες. Είσαι ελεύθερος να μελετήσεις τη ζωή στην πιο αγνή της μορφή. Περπάτησε ξυπόλυτος στο δάσος, στο χώμα, σε μια παραλία. Η «γείωση» είναι ιδιαίτερα θεραπευτική για κάθε κύτταρο του σώματός σου.

8. Ανακάλυψε τη δημιουργικότητά σου

Η δημιουργικότητα δεν οφείλεται σε κάποιο κληρονομικό χάρισμα ή σε κάποιο γονίδιο. Πρόκειται για μια ικανότητα που μπορεί να καλλιεργηθεί και να αναπτυχθεί. Καλλιεργώντας τη δημιουργικότητά μας αφυπνίζουμε τη φαντασία και την έμφυτη τάση μας για μάθηση που μας οδηγεί στο να γεννήσουμε και να υλοποιήσουμε ιδέες, να γευτούμε τη χαρά της δημιουργίας, να εκτιμήσουμε και αγαπήσουμε τη μοναδικότητά μας.

9. Βοήθησε

Εθελοντισμός σημαίνει νοιάζομαι και δρω, βοηθάω κάποιον που έχει ανάγκη, γνωρίζω ανθρώπους, επικοινωνώ, σέβομαι, είμαι χρήσιμος,  αποκτώ εμπειρίες ζωής, μοιράζομαι, συμπαραστέκομαι … Προσφέροντας με κάνει αισθάνομαι πιο υγιής και ευτυχισμένος!

10. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου, όπως θα προγραμμάτιζες ένα ραντεβού ή μια προσωπική υποχρέωση μέσα στην ημέρα. Έτσι αν δεσμευτείς τελικά με αυτή σου τη συνήθεια, τότε τα οφέλη θα είναι σύντομα ορατά, όχι μόνο στο σώμα σου!  Θα έχεις λιγότερο άγχος! Θα κοιμάσαι καλύτερα. Θα έχεις αυτοπεποίθηση και θα λειτουργείς καλύτερα στις σχέσεις σου!

Διάβασε ακόμα ⇒ Πώς αλλάζει το σώμα σας μόλις ξεκινήσετε την άσκηση;

11. Κοιμήσου καλά

Θες καλή υγεία και ζωή; Πρώτα κοιμήσου! Ο βραδινός ύπνος συνδέεται με ένα πολύ μεγάλο αριθμό βιολογικών λειτουργιών. Η έλλειψη του ύπνου έχει σημαντικές επιπτώσεις στο ανοσοποιητικό σου, στην υγεία της καρδιάς, στον έλεγχο του βάρους, στη μάθηση, στη μνήμη, στην καλή διάθεση.

12. Συνδέσου με το σοφό εαυτό σου

Άκου την εσωτερική σου φωνή. Προσδιόρισε τι χρειάζεσαι. Κάνε διαλογισμό. Ο διαλογισμός έχει πολλές έννοιες. Είναι μια κατάσταση χαλάρωσης αλλά και εγρήγορσης μαζί. Είναι νοητική άσκηση, είναι η  εκμάθηση στη διαχείριση των σκέψεων, η σύνδεση με τον ανώτερο – σοφό εαυτό μας.

Πηγή: Naturanrg123o, www.naturanrg.gr

Προηγούμενο άρθροNo carb: Νόστιμες δημιουργίες χωρίς υδατάνθρακες
Επόμενο άρθροSOLGAR: βραβεύθηκε για 2η φορά ως «Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία»