15 προτάσεις για πρωινό που αδυνατίζουν!

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Δίαιτα & Αδυνάτισμα, Διατροφή

Δεν ξέρετε τι να επιλέξετε για πρωινό ώστε να αδυνατίσετε;

 

Γνωρίζουμε ότι ένα τρόφιμο με υψηλό δείκτη κορεσμού ικανοποιεί την πείνα σε μεγάλο βαθμό. Δύο όμως ή περισσότερα μαζί, κατάλληλα συνδυασμένα και στη σωστή ποσότητα, σας δημιουργούν μεγαλύτερη γευστική απόλαυση, σας προσφέρουν πιο πολλά θρεπτικά στοιχεία, σας χορταίνουν πολύ περισσότερο!  Και επιπλέον, σας αδυνατίζουν…κυριολεκτικά!

Ξεκινώντας με το πρωινό, οι παρακάτω προτάσεις, σάς παρέχουν παρατεταμένη ενέργεια και σας διατηρούν χορτάτους για πολλές ώρες!!!

1. Cottage cheese ½ φλιτζάνι + ένα μικρό ξινόμηλο + 15 αμύγδαλα ωμά.

 

2. Μισό φλιτζάνι γιαούρτι στραγγιστό 0% λιπαρά + 4 δαμάσκηνα ξερά + 2 κουταλάκια κουκουνάρια.

Tip: Τα δαμάσκηνα σας χορταίνουν περισσότερο αν τα μουλιάσετε πρώτα σε νερό!

 

3.  1 φλιτζάνι γιαούρτι στραγγιστό 0% λιπαρά + 2 κουταλάκια ταχίνι + 1 μικρό μήλο.

 

4. 1 φέτα καρπούζι (μαζί με λίγο από το λευκό τμήμα του) + 30 γρ. ανθότυρου + 10 φουντούκια (με τη φλούδα τους)

 

5.  ½ φλιτζάνι μούσλι με φρούτα ξερά και ξηρούς καρπούς + 1 φλιτζάνι γάλα καρύδας χαμηλό σε λιπαρά με λίγη κανέλα.

 

6. 1 μικρή μπανάνα + 2 κουταλάκια ολικής αλέσεως ταχίνι + ½ φλιτζάνι γιαούρτι μειωμένων λιπαρών.

 

7. ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης + 1 κουταλιά κολοκυθόσποροι + ½ φλιτζάνι γάλα αμυγδάλου.

 

8.  ½ φλιτζάνι νιφάδες βρώμης (που έχουν μουλιάσει πρώτα σε νερό) + 1 ασπράδι βρασμένου αυγού + λίγη φέτα θρυμματισμένη.

 

9.  1 φλιτζάνι ξινόγαλα + 1 φλιτζάνι φράουλες + 2 κουταλάκια καρυδόψιχα.

 

10.  Ομελέτα από 3 ασπράδια αυγών + 1 κρόκο αυγού + ½ φλιτζάνι μανιτάρια + 1 κουταλιά τυρί φέτα + 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

 

11. 1 μικρό παξιμάδι κρίθινο + 1 κουταλάκι ελαιόλαδο + ½ ντομάτα + ½ φλιτζάνι cottage cheese.

 

12. 1 φέτα πεπόνι + 2 φέτες τυρί μειωμένων λιπαρών + 1/2 αβοκάντο.

 

13.  1 μικρό παξιμάδι κρίθινο + 1 κουταλιά κατίκι Δομοκού + 1 αυγό ποσέ + 4 ροδέλες ντομάτα.

 

14.  1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως + 1 αυγό βραστό + 1 φέτα τυρί του τοστ + ½ γκρέιπφρουτ (όχι ως χυμό).

 

15.  1 φέτα ψωμί σίκαλης + 30 γρ. κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών + 1 φέτα γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών + 5 ντοματίνια.

 

15 προτάσεις για πρωινό και αδυνατίστε τρώγοντας

Πως μπορούμε να ενισχύσουμε το αίσθημα κορεσμού;

◊Προτιμάμε τα λιγότερο κατεργασμένα τρόφιμα.

◊ Αποφεύγουμε τα επεξεργασμένα προϊόντα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης ή άλλων σακχάρων, λιπαρά, αλάτι και πρόσθετα.

Δεν ξεχνάμε να διαβάζουμε πάντα τις διατροφικές ετικέτες των τροφίμων που αγοράζουμε!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *