15 snacks που αδυνατίζουν!

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Δίαιτα & Αδυνάτισμα, Διατροφή, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Αφού γνωρίσαμε 15 προτάσεις για πρωινά γεύματα συνεχίζουμε την ημέρα μας με snacks που μας κόβουν την πείνα και περιορίζουν τη διάθεση για τσιμπολογήματα. Πάντα χωρίς να μας επιβαρύνουν με «άδειες» θερμίδες.

♦ Ένα μικρό αυγό βραστό + 30 γραμ. κίτρινο μειωμένων λιπαρών.

♦ 1 αχλάδι ή ροδάκινο + 15 ωμά αμύγδαλα (καταναλώστε και το λεπτό φλοιό τους).

♦ ½ γιαούρτι παραδοσιακό + σταφίδες + 1 κουταλάκι σπασμένος λιναρόσπορος.

♦ 1 φλιτζάνι γιαούρτι στραγγιστό Ο% λιπαρά + ½ φλιτζάνι σταφύλι.

♦ 1 μικρό μήλο + 30 γραμ. τυρί φέτα.

♦ 1 μικρή μπανάνα + 1 κουταλιά φυστικοβούτυρο.

♦ 1 μικρή μπάρα βρώμης + 10 ωμά αμύγδαλα.

♦ 1 ντομάτα και 1 αγγουράκι + 2 φέτες γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών.

♦ 1 φλιτζάνι ξυνόγαλα + 4 δαμάσκηνα ξερά+ 10 φυστίκια.

♦ 1 φέτα πεπόνι + 1 φλιτζάνι κεφίρ Tip: Μπορείτε να προσθέσετε λίγη βανίλια.

♦ Σπιτικό ποπ κορν με λίγο ελαιόλαδο + 1 κουταλιά τυρί τριμμένο, χωρίς να προσθέσετε αλάτι.

♦ 1 μικρό πορτοκάλι + 10 φυστίκια Αιγίνης.

♦ 1 χούφτα στραγγάλια + 1 κουταλιά σταφίδες.

♦ 2 τεμάχια φύλλα μαρουλιού + 2 φέτες γαλοπούλα και τυρί τοστ χαμηλών λιπαρών.

♦ 1 φέτα ψωμί σίκαλης + 30 γραμ. τυρί μειωμένων λιπαρών + 5 μαύρες ελιές.

 

Πως ενισχύουμε το αίσθημα κορεσμού που νοιώθουμε;

Όταν τρώμε επικεντρωνόμαστε στην απόλαυση του φαγητού και αποφεύγουμε οποιαδήποτε παράλληλη δραστηριότητα ή περισπασμό που μπορεί να έχουμε, όπως για παράδειγμα, δεν δουλεύουμε στον υπολογιστή και δεν ασχολούμαστε με το κινητό μας!

  • Photo by Gardie Design & Social Media Marketing on Unsplash

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *