7 τρόποι για να αποκτήσεις περισσότερη ενέργεια!

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: NRGFresh, Ευεξία

Σύμφωνα με τους ειδικούς για τον άνθρωπο υπάρχουν τρεις τύποι ενέργειας που εδώ την εννοούμε ως ευεξία: η φυσική ενέργεια, η πνευματική και η συναισθηματική.

Αυτοί οι τύποι συνδέονται μεταξύ τους και πρέπει να τους φροντίζουμε όλους το ίδιο. Πριν όμως δούμε πως θα αυξήσουμε κάθε ενέργεια που διαθέτουμε, ας διερευνήσουμε  πρώτα τις αιτίες της χαμηλής ενέργειας.

Αιτίες που προκαλούν χαμηλή ενέργεια

  • Η πρώτη αιτία είναι ότι ίσως τρώμε λάθος γεύμα το μεσημέρι. Αν και συνήθως το πρωινό παρουσιάζεται ως το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας, το μεσημεριανό μπορεί να μας αφήσει χωρίς καθόλου ενέργεια.
  • Έλλειψη ύπνου. Έλλειψη ύπνου ίσον χαμηλή ενέργεια.
  • Ελλειψη άσκησης. Όταν γυμναζόμαστε το σώμα μας νιώθει ευεξία και γεμίζει ενέργεια.
  • Ελλειψη της βασικής βιταμίνης Β12.
  • Το εργασιακό περιβάλλον αποτελεί μια σοβαρή αιτία. Αν δουλεύεις σε έναν χώρο ανοργάνωτο ή με εξαντλητικό ωράριο, τότε αυτό έχει επιπτώσεις στην συναισθηματική και πνευματική σου ενέργεια.
  • Μια άλλη αιτία, απόρροια του σύγχρονου τρόπου ζωής είναι η υπερπληροφόρηση, που κουράζει τον εγκέφαλο και το σώμα.

7 Βασικές Συμβουλές

  1. Φρόντισε το μεσημεριανό γεύμα σου να αποτελείται από πρωτεΐνη και υδατάνθρακες σε αναλογία ένα προς ένα.
  2. Πάρε μαγνήσιο για να κοιμηθείς καλύτερα.
  3. Ασκήσου καθημερινά, κι αυτό είναι δύσκολο αφιέρωσε έστω μισή ώρα την ημέρα σε περπάτημα.
  4. Πάρε βιταμίνη Β12
  5. Κάνε το γραφείο σου πιο προσωπικό.
  6. Άφησε λίγο την τεχνολογία στην άκρη, έστω για μία ώρα την ημέρα. Το καλύτερο είναι να μην χρησιμοποιείς τις συσκευές σου μία ώρα πριν κοιμηθείς.
  7. Για 30 λεπτά τη μέρα μην κρατάς τον εαυτό σου απασχολημένο. Η συναισθηματική σου ενέργεια θα βελτιωθεί αν κάνεις διαλογισμό ή απλά ξαπλώσεις στον καναπέ για λίγο χωρίς να ασχοληθείς για παράδειγμα με το Istangram, τα email σου ή την τηλεόραση.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *