7 τρόποι για να γεμίσεις θετική ενέργεια

7 τρόποι για να γεμίσεις θετική ενέργεια

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Body and mind, Ευεξία

Μικρές πράξεις μπορούν να σε γεμίσουν χαρά και να σου δώσουν απίστευτη θετική ενέργεια στη μέρα σου και την καθημερινή σου ρουτίνα.

1. Μάθε να δίνεις

Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ένα εκπληκτικό γεγονός: ότι κερδίζουμε μεγαλύτερη ψυχική ικανοποίηση όταν είμαστε δοτικοί με τους γύρω μας. Έτσι πιο συχνά ο δωρητής και όχι ο αποδέκτης  αντλεί το μεγαλύτερο κομμάτι της αποπληρωμής. Αυτό θεωρείται σαν μια ευχάριστη «καρμική αποπληρωμή» του σύμπαντος.

2. Φάε περισσότερο αβοκάντο

Το άγχος εξαντλεί τη βιταμίνη Β6, που βοηθά την παραγωγή σεροτονίνης. Άρα μια βοήθεια στο να καλμάρουν τα «τσιτωμένα» νεύρα αποτελεί η κατανάλωση αβοκάντο και άλλων τροφίμων πλούσιων σε βιταμίνη Β6, όπως τα εμπλουτισμένα δημητριακά ολικής άλεσης και ο σολομός. Γιατί η σεροτονίνη αλλάζει τον τρόπο που βλέπουμε τα πράγματα; 

3. Απόθεμα σε βιταμίνη C

Η βιταμίνη C ούτε λίγο ούτε πολύ έχει αλλάξει το ρου της ιστορίας. Η έλλειψή της προκάλεσε εκατομμύρια θανάτους πριν και μετά το Μεσαίωνα.  Με την πάροδο των χρόνων η βιταμίνη C απέκτησε τεράστια φήμη χάρη στις θεραπευτικές ιδιότητες που διαθέτει και δικαιολογημένα χαρακτηρίζεται «υπερφαρμάκο». Πάντως, δεν είναι μόνο γνωστή για την πρόληψη και την καταπολέμηση του κοινού κρυολογήματος τους χειμερινούς μήνες. Έχει κι άλλες ιδιότητες που την καθιστούν απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Η βιταμίνη C ή αλλιώς ασκορβικό οξύ είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη που βοηθά τον οργανισμό να απορροφήσει τον σίδηρο. Παίζει καταλυτικό ρόλο στην παραγωγή κολλαγόνου, στην επούλωση των τραυμάτων, ενώ έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες, που εξουδετερώνουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες στον οργανισμό.

Δες: Η Βιταμίνη C δεν υπάρχει μόνο στο πορτοκάλι!

4. Μάθε να ανανεώνεσαι γρήγορα

Στη βιασύνη της καθημερινής ζωής,  βλέπεις συχνά τον εαυτό σου να αγωνίζεται από το ένα γεγονός στο άλλο, με σχεδόν καθόλου χρόνο στο ενδιάμεσο. Τι μπορείς να κάνεις ώστε να ανανεωθείς σε μόλις 20 λεπτά; Ξάπλωσε ανάσκελα και τοποθέτησε τα πόδια σου ψηλά ώστε να ακουμπούν στον τοίχο και να διευκολύνεται έτσι η καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Αυτή η γρήγορη άσκηση μπορεί να σε βοηθήσει να πατήσεις το κουμπί επαναφοράς στο σώμα, το νου και το πνεύμα.

5. Πρόσθεσε τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά στη διατροφή σου

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά περιέχουν φυλλικό οξύ, το οποίο βοηθά στο να ενισχυθεί η ντοπαμίνη, ένας νευροδιαβιβαστής που χρησιμοποιείται από τα νευρικά κύτταρα για να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μεταφέρουν από μια περιοχή του εγκεφάλου στην άλλη συναισθήματα απόλαυσης και καλής διάθεσης. Άλλα φιλικά στο φυλλικό οξύ τρόφιμα είναι οι φακές, τα μαυρομάτικα φασόλια και η σόγια.

6.Κάνε γιόγκα

Ακόμη κι αν μπούμε στο μάθημα κουρασμένοι και εξαντλημένοι, κατά τη διάρκεια της πρακτικής όλα αλλάζουν. Έχοντας βιώσει τη βαθιά εσωτερική ηρεμία, έχοντας θυμηθεί την αληθινή μας αρμονική φύση, μετά  το μάθημα  είμαστε περισσότερο ευρύχωροι, συναισθηματικά πιο τρυφεροί και νοητικά πιο γαλήνιοι. Η yoga είναι πάνω απ’ όλα μια πνευματική πρακτική, η οποία μας απελευθερώνει από διάφορους νοητικούς προγραμματισμούς του συμβατικού τρόπου σκέψης και μας συνδέει με την καρδιά.

7. «Ψέκασε” το χώρο σου με αιθέρια έλαια

Εκχυλίσματα από φύλλα, φλούδες φρούτων, πέταλα και άλλα μέρη των φυτών. Τα αιθέρια έλαια «φυλακίζουν» τα λεπτά αρώματα της φύσης και μπορούν ακόμη να ισορροπήσουν και τη διάθεσή σου.

πηγή: www.naturanrg.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *