Αφροδισιακές τροφές για υπέροχο σεξ

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: NRGFresh, Sex -Σχέσεις, Διατροφή, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Υπέροχη σεξουαλική ζωή απλώς και μόνο τρώγοντας σωστά

Γνωρίζετε ότι οι τροφές μπορούν να ανεβάσουν τη σεξουαλική μας ενέργεια και να ενισχύσουν το σφρίγος και τη γονιμότητα μας; 

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε λοιπόν τη σεξουαλική σας ζωή είναι να εξετάσετε τον τρόπο ζωής σας – και ο ακρογωνιαίος λίθος του τρόπου ζωής σας είναι η διατροφή. Αν δεν τρώτε τις σωστές τροφές, θα έχετε μειωμένη ερωτική επιθυμία,  αφού η ανεπάρκεια σε διάφορα θρεπτικά συστατικά και οι κακές διατροφικές συνήθειες επηρεάζουν αρνητικά τις ορμόνες, τους αδένες και τα όργανα. Ωστόσο με λίγη προσοχή μπορείτε εξίσου εύκολα να αποκτήσετε και πάλι μια υπέροχη σεξουαλική ζωή απλώς και μόνο τρώγοντας σωστά.

Παρακάτω σας δίνουμε έναν κατάλογο από ιδιαίτερα αφροδισιακές τροφές. Μην τρώτε αποκλειστικά αυτές, παραλείποντας κάποιες άλλες. Απλώς φροντίστε να τις συμπεριλάβετε στην καθημερινή σας διατροφή, που πρέπει να είναι γενικά υγιεινή.

Και μην ξεχνάτε:

Όταν τρώτε τις κατάλληλες τροφές για να βελτιώσετε τη σεξουαλική σας ζωή, βελτιώνετε ταυτόχρονα και την υγεία σας!

Διαβάστε επίσης, όταν ο έρωτας περνάει από το στομάχι!

Οι αφροδισιακές τροφές που πρέπει να τρώτε

Αβοκάντο – Αγκινάρες – Αμύγδαλα μουσκεμένα – Βακκίνια – Βανίλια  Βατόμουρα  Βρώμη – Γλυκόριζα – Ζαφορά – Ηλιόσποροι – Κανέλα – Κάρδαμο  Κεράσια  Κινόα  Κινόα βλαστάρια  Κολοκύθα – Κολοκυθόσποροι – Κρεμμύδια  Λαγοκέρασα – Λαχανίδες στον ατμό – Λιναρέλαιο ή λιναρόσποροι – Μαϊντανός – Μάνγκο – Μάραθο – Μήλα – Μοσχοκάρυδο – Μπάμιες – Μπανάνες – Μπραζίλ – Νεροκάρδαμο – Ντομάτες – Παντζάρια – Πέστροφα – Πράσα – Ραπάνια daikon – Ρόδια – Ροδοφύκη – Ρύζι αναποφλοίωτο – Σέλινο – Σκόρδο – Σόγια – Σολωμός (όχι ιχθυοτροφείου) – Σουσάμι – Σπανάκι – Σπαράγγια – Σπιρουλίνα – Σύκα – Σχοινόπρασο – Τζίντζερ – Φάβα – Φασόλια αντζούκι – Φασόλια μανγκ – Φασόλια μαύρα – Φουντούκια – Φραγκοστάφυλα μαύρα – Φραμπουάζ – Φράουλες – Φύκια – Φύκια νόρι – Χλωρέλλα – Χουρμάδες – Χρυσόριζα

Και η πιο αφροδισιακή τροφή από όλες είναι…

Το ωμό ξινολάχανο, σύμφωνα με μία γερμανική έρευνα. Αρχίστε να τρώτε ωμό ξινολάχανο δύο φορές την ημέρα και θα δείτε την ερωτική σας ζωή να απογειώνεται!

Πώς θα φτιάξετε Ξινολάχανο

Το ξινολάχανο εκτός από τα προβιοτικά που περιέχει (lactobacillus και pediococcus) είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνη C και πεπτικά ένζυμα. Το υγρό της ζύμωσης θεωρείται ότι θεραπεύει τόσο τη διάρροια όσο και τη δυσκοιλιότητα. Η κατανάλωση τροφών που υπέστησαν ζύμωση, σε συνδυασμό με την αποχή από το κρέας και τα εξευγενισμένα τρόφιμα, μετατρέπει το ανθυγιεινό αλκαλικό περιβάλλον του παχέος εντέρου σε όξινο και υγιές.

Υλικά

1 κιλό λάχανο

24 γραμμάρια αλάτι

Χρόνος προετοιμασίας: 20 μέρες

Εκτέλεση

Αφού αφαιρέσεις τα εξωτερικά φύλλα από το λάχανο, το κόβεις σε ψιλές λωρίδες. Το ζυγίζεις κομμένο και για κάθε κιλό, βάζεις 24 γρ. αλάτι. Το τοποθετείς σε μια κατσαρόλα και το ανακατεύεις με το αλάτι. Μέσα στα επόμενα 5-10 λεπτά το λάχανο θα αρχίσει να μαραίνεται και θα βγάζει τα υγρά του.

Στη συνέχεια, τοποθετείς σε ένα μεγάλο σκεύος, κατά προτίμηση γυάλινο, τα εξωτερικά φύλλα από το λάχανο, τα οποία είχες κρατήσει στην άκρη. Τα στρώνεις και βάζεις από πάνω  το λάχανο πιέζοντάς το όσο πιο δυνατά γίνεται. Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να προσθέσεις και λίγο πιπέρι.

Αφού αφήσεις ένα περιθώριο από την άκρη του σκεύους, σκεπάζεις με ένα πιάτο που να χωράει μέσα ολόκληρο  και προσθέτουμε 5 εκ άλμη από πάνω. Βάζεις, επίσης πάνω από το πιάτο, κάτι βαρύ ώστε να το πιέζει το λάχανο. Η άλμη πάνω από το πιάτο θα βοηθήσει στη ζύμωση και στην αφαίρεση του αφρού που θα δημιουργείται κατά τη διάρκειά της.

Μετά από επτά μέρες αφαιρείς τον αφρό από την επιφάνεια και καθαρίζεις το σκεύος και το πιάτο. Επαναλαμβάνεις τη διαδικασία κάθε 2 μέρες ώσπου να σταματήσει να βγαίνει αφρός και ολοκληρωθεί η ζύμωση. Αφού γίνει αυτό, το ξινολάχανό σας είναι έτοιμο.

Διατηρήστε το στο ψυγείο, αεροστεγώς κλεισμένο μέχρι και δύο μήνες

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *