Αντισταθείτε στον πονοκέφαλο με τη γιόγκα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga

 

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Outfit: BAYA.fit– Active wear, Studio: Urban Yoga Center

 

Ξεκινάει σαν ένταση στους ώμους που μεταφέρεται στην βάση του αυχένα και σιγά σιγά «αναρριχάται» από τον αυχένα στο κρανίο. Σας ακούγεται γνωστό;

Ένας πονοκέφαλος που συνδέεται με το στρες και την ένταση μπορεί να μας αγχώνει και να θέλουμε να κατευθυνθούμε όσο πιο γρήγορα γίνεται στο φαρμακείο. Δεν πρέπει όμως να υποτιμούμε την δύναμη των άσανας. Δοκιμάστε αυτές που σας προτείνουμε και μπορεί κι εσείς να συμφωνήσετε ότι είναι σωτήριες!

 

Μην ξεχνάτε να οργανώνετε την πρακτική σας με ασφάλεια, ακολουθώντας τον τρόπο που έχουμε επισημάνει και στο πρώτο άρθρο αυτής της σειράς.

 

  1. Θέση του παιδιού (Balasana)

Καθόμαστε στις φτέρνες μας και απλώνουμε τον κορμό μπροστά. Ακουμπάμε το κεφάλι μας και τα χέρια μας πλεγμένα στους αγκώνες σε μερικά μαξιλάρια ή διπλωμένες κουβέρτες. Αν σηκώνεται η λεκάνη μας, τοποθετούμε μια διπλωμένη κουβέρτα μεταξύ λεκάνης και φτερνών.

Αντισταθείτε στον πονοκέφαλο με τη γιόγκα

  1. Σκύλος που Κοιτάζει Κάτω (Adho Mukha Svanasana)

Από τη θέση τραπεζάκι σπρώχνουμε με τα χέρια μας ώστε να πάει πίσω ο κορμός μας και τεντώνουμε τα πόδια μας. Υποστηρίζουμε το κεφάλι μας σε ένα τούβλο ή σε μερικά βιβλία.

  1. Όρθια τσιμπίδα (Uttanasana)

Από την προηγούμενη θέση θα προχωρήσουμε τα πόδια μας μπροστά, προς τις παλάμες μας και θα έρθουμε σε Όρθια Τσιμπίδα. Αν το κεφάλι μας δεν φτάνει στο τούβλο προσθέτουμε μερικά ακόμα προκειμένου, στην τελική θέση, το κεφάλι μας να είναι υποστηριγμένο.

  1. Πεταλούδα σε ξαπλωμένη θέση (Supta Baddha Konasana)

Καθίστε με τη λεκάνη σε μικρή απόσταση από ένα μακρύ μαξιλάρι ή από μερικές διπλωμένες κουβέρτες. Ξαπλώστε πίσω απλώνοντας τον κορμό σας όσο περισσότερο μπορείτε. Το κεφάλι σας υποστηρίξτε το με μια διπλωμένη πετσέτα. Λυγίστε τα γόνατα και ενώστε τα πέλματα. Φέρτε τα πέλματα όσο πιο κοντά μπορείτε στη λεκάνη.

Namaste,

Μαρία

Πηγή: www.naturanrg.gr, natura T.97

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *