Αρχική Διατροφή Διατροφή με υψηλό δείκτη προστασίας

Διατροφή με υψηλό δείκτη προστασίας

54
Διατροφή με υψηλό δείκτη προστασίας

Διατροφή με υψηλό δείκτη προστασίας: Ντομάτες, καρπούζι, βερίκοκα, καρότα, κόκκινο γκρέιπ φρουτ, μάνγκο και καλαμπόκια είναι τα φυσικά «αντηλιακά» του δέρματος, καθώς μας προστατεύουν δραστικά από την υπεριώδη ακτινοβολία και τα καλοκαιρινά εγκαύματα. Λίγο ελαιόλαδο, μερικά αμύγδαλα ή ένα αβοκάντο ενισχύουν ακόμα περισσότερο αυτή τη φυσική «ομπρέλα».

Προστατεύστε το δέρμα σας

Η έντονη έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία κατά τους θερινούς μήνες αυξάνει τις ανάγκες για φυσική προστασία των κυττάρων του δέρματος και καλύτερη θωράκιση του οργανισμού. Μαζί με τα αντηλιακά καλλυντικά, η επιλεγμένη διατροφή φαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο.

Πηγή: NaturaNrg #40

 

Προηγούμενο άρθροΑλόη: ελιξίριο υγείας & ομορφιάς
Επόμενο άρθροΜουσικοθεραπεία: Οι νότες που θεραπεύουν