κοιλιά πλάκα, κοιλιακοί, ευεξία πεπτικού

Δίαιτα και διατροφή. Κάντε πλάκα την κοιλιά σας

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Δίαιτα & Αδυνάτισμα, Διατροφή

Πολλές φορές κάνουμε προσπάθεια για απώλεια βάρους και παρόλο που ακολουθούμε τις οδηγίες της δίαιτας και χάνουμε τα κιλά μας, δεν είμαστε ευχαριστημένοι με τ’ αποτελέσματά της: η κοιλιά μας  παραμένει φουσκωμένη.

Dr Αναστασία Κανέλλου, αναπληρώτρια καθηγήτρια διατροφής, ΤΕΙ Αθήνας, www.easydiet.gr

Αν και δεν υπάρχει συγκεκριμένη δίαιτα για απώλεια τοπικού πάχους, μπορούμε επιλέγοντας τις κατάλληλες τροφές, να βοηθήσουμε το έντερό μας να ηρεμήσει και συνεπώς να ξεφουσκώσει και η κοιλιά.

Δίαιτα και διατροφή. Κάντε πλάκα την κοιλιά σας

Ακολουθήστε για 2-3 εβδομάδες τις ακόλουθες διαιτητικές συστάσεις, οι οποίες εξασφαλίζουν μια πλήρη διατροφή:

  • να μην πίνετε καφέ, ούτε μαύρο ή πράσινο τσάι, παρά μόνο εκχυλίσματα βοτάνων πχ χαμομήλι, τσάι βουνού με λίγο μέλι (αν τα προτιμάμε γλυκά)
  • να αποφύγετε για ένα χρονικό διάστημα το γάλα και να προτιμήσουμε το τυρί και το γιαούρτι, δηλαδή μόνο τα προϊόντα γαλακτοκομικών και μόνο αν δεν σας πείραζαν και παλιότερα
  • να αποφύγετε για ένα χρονικό διάστημα τα πολλά προϊόντα σιταριού και να προτιμήσετε το ρύζι, τις πατάτες και το κουάκερ για πρωινό
  • να αποφύγετε για ένα χρονικό διάστημα τις  πολλές διαιτητικές ίνες από φρέσκα φρούτα, ξερά φρούτα και φρέσκα ή φυλλώδη λαχανικά
  • να μην πίνετε καθόλου αναψυκτικά, ούτε χυμούς κι ας είναι 100% φυσικοί
  • Να  πίνετε νερό μόνο όταν διψάτε κι ας είναι λίγο
  • Να μην πίνετε οινόπνευμα
  • Να αποφύγετε το κρέας και τα πουλερικά και να προτιμήσετε το ψάρι
  • Να αποφύγετε το ξύδι, το λεμόνι, τα μυρωδικά, τα μπαχαρικά και το αλάτι
  • Να τρώτε κυρίως βρασμένες τις τροφές σας στον ατμό.
  • Να προσθέτετε μόνο ωμό εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο στις ωμές ή βρασμένες τροφές σας
  • Να αναμιγνύετε τα όσπρια με δημητριακά πχ φακόρυζο, ρεβυθοπίλαφο.
  • Να τρώτε ένα είδος τροφής με απλούς συνδυασμούς π.χ. μόνο πατάτες με καρότα βρασμένα, μόνο ψάρι με κολοκυθάκια βραστά
  • Να αποφύγετε τα συντηρητικά και άλλα πρόσθετα τροφίμων όπως χρωστικές, σταθεροποιητές, τα υπολείμματα φυτοφαρμάκων
  • Να μην τρώτε την ίδια τροφή συνεχόμενες μέρες
  • Να προτιμήσετε φρούτα κομπόστα (σπιτική) και λαχανικά βρασμένα στον ατμό π.χ. καρότα, κολοκυθάκια, πατάτα.
  • Να μην πίνετε κρύα ποτά, ακόμα και το νερό να είναι σχεδόν χλιαρό
  • Να μην είναι καυτές οι τροφές , ούτε τα ροφήματά σας
  • Να τρώτε μια κουταλιά σούπας εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο το πρωί σε νηστικό στομάχι, εάν έχετε δυσκοιλιότητα

Όχι μόνο διατροφή αλλά και άσκηση!

Εκτός από τις κατάλληλες τροφές, βοηθάτε την κοιλιά σας να ξεφουσκώσει, με:

Σας ενδιαφέρει ⇒Οι καλύτερες ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

  • το καθημερινό περπάτημα και μερικές ασκήσεις για τους κοιλιακούς
  • το να μην τρώτε βραδινό
  • το να τρώτε συχνά και μικρά γεύματα κάθε 3-4 ώρες και μόνο αφότου έχετε πεινάσει
  • Να κοιμόσαστε 8-10 ώρες τη νύχτα, μεταξύ 21.00 και 9.00 πμ
  • Να μην έχετε δυσκοιλιότητα, δηλαδή να πηγαίνετε το αργότερο κάθε 2η μέρα στην τουαλέτα και τα κόπρανα να έχουν φυσιολογική μορφή.

Σας ενδιαφέρει επίσης ⇒ Δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων για αρχάριους

Μια δίαιτα αδυνατίσματος που ηρεμεί το ερεθισμένο έντερο και ξεφουσκώνει την κοιλιά, θα μπορούσε να έχει την ακόλουθη μορφή

Πρωινό

  • Κουάκερ χυλωμένο σε ζεστό νερό και λίγο μέλι

Δεκατιανό

  • Κομπόστα μήλου ή κομπόστα αχλαδιού

Μεσημεριανό

  • Πατάτες βραστές με λάδι
  • Ψάρι βραστό με κολοκυθάκια και καρότα βρασμένα
  • Φακές με ρύζι
  • Ρύζι με ξεφλουδισμένες τομάτες σαλάτα ή σκέτα μακαρόνια

Για κάποια έξοδο:

κρέας ή κοτόπουλο ή ψάρι ψητό με βρασμένα λαχανικά πχ μπρόκολο, καρότο, κολοκυθάκια

Απογευματινό

  • Φρυγανιές με τυρί

Βραδινό 

δεν προβλέπεται

πηγή: www.naturanrg.gr

Δείτε επίσης

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *