Δοκίμασε το Smoothie των Ολυμπιονικών! Το τέλειο ποτό για μετά την προπόνηση

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Super foods, Βιταμίνες & Συμπληρώματα, Διατροφή, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Η Natalie Coughlin είναι μια κολυμβήτρια  παγκόσμιας κλάσης, με 12 Ολυμπιακά μετάλλια. Η ίδια λέει ότι μετά από ατέλειωτες ώρες προπονήσεων εκείνο που την έδινε ξανά ενέργεια ήταν ένα δυναμωτικό smoothie από κεράσια και γάλα αμυγδάλου. Τη συνταγή την έχει μάλιστα συμπεριλάβει στο νέο της βιβλίο μαγειρικής «Cook to Thrive».

Η ίδια λέει ότι το συγκεκριμένο smoothie είναι το αγαπημένο της ποτό μετά την προπόνηση ‘επειδή είναι νόστιμο και γεμάτο με απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για να βοηθήσει την αποκατάσταση του οργανισμού’.

Φουλ στα αντιοξειδωτικά και στην πρωτεΐνη

Τα κεράσια – και γενικότερα τα berries – έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά και έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες για να βοηθήσουν το σώμα να ανακάμψει μετά την προπόνηση.

Επίσης το ελληνικό γιαούρτι είναι γεμάτο με πρωτεΐνες, που βοηθούν στην επούλωση και στην ανάπτυξη μυών μετά από άσκηση. Αυτό το smoothie περιέχει ακόμη  σπόρους chia, ένα σούπερ φουντ με υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα και φυτικές ίνες, που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία της καρδιάς.

Δείτε: 7 berries (μούρα) που πρέπει να τρώτε κάθε μέρα!

Συστατικά

1 φλιτζάνι μη ζαχαρούχο γάλα αμυγδάλου, κατά προτίμηση σπιτικό

1 φλιτζάνι παγωμένα σκούρα κεράσια

½ παγωμένη πολύ ώριμη μπανάνα

½ φλιτζάνι ελληνικό γιαούρτι

2 κουταλιές σπόρους chia

Eκτέλεση

Σε ένα μπλέντερ, χτυπήστε το γάλα αμυγδάλου, τα κεράσια, την μπανάνα και το γιαούρτι και ανακατέψτε μέχρι να αποκτήσετε ένα ομοιογενές μίγμα.

Προσθέστε τους σπόρους chia και ανακατέψτε μέχρι να ενσωματωθούν πλήρως. Απολαύστε μέσα σε λίγες ώρες.

Smoothie To Go: Αν θέλετε να μεταφέρετε αυτό το smoothie στην προπόνησή σας, συσκευάστε το σε ένα μπουκάλι με διπλό τοίχωμα, από ανοξείδωτο χάλυβα.

πηγή: www.naturanrg.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *