Sushi: Υγιεινό ή ανθυγιεινό; Τι είναι τελικά;

Κατά γενική ομολογία, το σούσι θεωρείται υγιεινό φαγητό, επειδή διαθέτει τροφές πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως τα ψάρια, το wasabi, τα φύκια και την πιπερόριζα (τζίντζερ). Είναι όμως; Ας εξετάσουμε προσεκτικά τα συστατικά του και τι πρέπει να προσέχουμε;

Φυστικοβούτυρο για το αδυνάτισμα;

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι το φυστικοβούτυρο είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικής πρωτεΐνης μεγάλης θρεπτικής αξίας, αλλά αποφεύγουμε να το τρώμε όταν βρισκόμαστε σε δίαιτα.

Γιατί παχαίνετε χωρίς να τρώτε; Ορμόνες – Κακή κυκλοφορία αίματος – Προβλήματα εντέρου;

Οι ορμόνες. Η αργή κυκλοφορία του αίματος. Οι ιδιοτροπίες του εντέρου. Το αποτέλεσμα; Η ζυγαριά δείχνει δύο κιλά παραπάνω. Όμως, ψυχραιμία: δεν έχετε παχύνει. Πρόκειται για ένα απλό πρήξιμο, το οποίο μπορείτε εύκολα να διώξετε: με μασάζ, αφεψήματα και άλλες γλυκές θεραπείες.

gynaika-burger-vegan-diatrofi-Naturanrg

Αδυνάτισμα με Vegan διατροφή

Σε μελέτες παρατήρησης, οι φυτοφάγοι (ιδίως οι vegan) έχουν κατά μέσο όρο υγιέστερο σωματικό βάρος, σε σύγκριση με τους παμφάγους.

kopela-askisi-fitness-naturanrg

Αύξησε το μεταβολισμό σου, κάψε περισσότερες θερμίδες

Ο όρος βασικός μεταβολικός ρυθμός αναφέρεται στο σύνολο της ενέργειας που χρειάζεται κάθε μέρα ο οργανισμός για να καλύψει τις ζωτικές του λειτουργίες (π.χ. τη λειτουργία της καρδιάς, τη διατήρηση της θερμοκρασίας τους σώματος, την αναπνοή) και ισοδυναμεί με το 60-75% της ενέργειας που προσλαμβάνεται μέσω της τροφής

1 2 3 25

GET SOCIAL

      

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ