Sushi: Υγιεινό ή ανθυγιεινό; Τι είναι τελικά;

Κατά γενική ομολογία, το σούσι θεωρείται υγιεινό φαγητό, επειδή διαθέτει τροφές πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως τα ψάρια, το wasabi, τα φύκια και την πιπερόριζα (τζίντζερ). Είναι όμως; Ας εξετάσουμε προσεκτικά τα συστατικά του και τι πρέπει να προσέχουμε;

Φυστικοβούτυρο για το αδυνάτισμα;

Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι το φυστικοβούτυρο είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικής πρωτεΐνης μεγάλης θρεπτικής αξίας, αλλά αποφεύγουμε να το τρώμε όταν βρισκόμαστε σε δίαιτα.

kritamos-vraxos-thalassa

Κρίταμος, η αρμύρα της θάλασσας στο τραπέζι μας

Γνωστός ήδη από την αρχαιότητα, ο κρίταμος αξίζει να έχει μια θέση στο διαιτολόγιο μας. Και αυτό γιατί διαθέτει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, ευεργετικές ιδιότητες, μοναδική γεύση και πλούσιο άρωμα..

pligouri-pilafi-melitzana-piperies-ntomata

Πιλάφι από πλιγούρι με μελιτζάνες

Πιλάφι από πλιγούρι με μελιτζάνες.Η μελιτζάνα είναι πλούσια σε κάλιο, μαγνήσιο, χαλκό, ασβέστιο. Το πλιγούρι έχει και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.

1 2 3 56

GET SOCIAL

      

ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ