Fitness

Αρχική Fitness

Πόσο καιρό χρειάζεστε για να ξαναβρείτε τη φόρμα σας;

Υπάρχουν πολλά προγράμματα γυμναστικής που σας υπόσχονται ότι θα ξαναβρείτε τη φόρμα σας μέσα σε 6 βδομάδες, όμως η αλήθεια είναι ότι θα χρειαστεί αρκετά περισσότερο για να μεταμορφωθεί το σώμα σας. Πόσο ακριβώς;

Τρόποι για να βελτιώσετε την ισορροπία σας

Η βελτίωση της ισορροπίας μπορεί να μην είναι ο Νο1 στόχος του προγράμματος γυμναστικής σας, αλλά θα πρέπει σίγουρα να βρίσκεται ψηλά στη λίστα σας. Γιατί;  Επειδή η ισορροπία επηρεάζει όλους τους τομείς της ζωής σας, συμπεριλαμβανομένων των προπονήσεών σας.

Πολυχώρος Τέχνης Modus Vivendi: Online σειρά μαθημάτων κίνησης

Ο Πολυχώρος Τέχνης Modus Vivendi bKK, μαζί με τη Δασκάλα Κίνησης και πιστοποιημένη Child'Space Practitioner Μάρθα Κλουκίνα σας προσκαλούν σ΄ένα κύκλο 12 online μαθημάτων κίνησης “Εξερευνώντας τα Κινητικά Πρότυπα της Ανάπτυξης» που απευθύνεται αποκλειστικά σε ενηλίκους.

Τρέξιμο το χειμώνα: Κρύο, καιρός για αερόβιο

Δείτε τα οφέλη, τι να προσέξετε και συμβουλές για ασφαλές τρέξιμο στη χειμερινή περίοδο.

Θυρεοειδής και άσκηση

Η άσκηση μπορεί να ανακουφίσει πολλά από τα συμπτώματα που σχετίζονται με τον υποθυρεοειδισμό και μπορεί να βελτιώσει την καρδιαγγειακή υγεία και τη μυϊκή μάζα.

Καλλισθενική: Δε θέλει κόπο θέλει κάλλος και σθένος!

Για να γυμνάσετε το σώμα σας, δεν είναι απαραίτητο να κλειστείτε σε μια αίθουσα με βαράκια και όργανα γυμναστικής.

Γιατί η cardio προπόνηση είναι σημαντική;

Πόση αερόβια άσκηση χρειάζεστε; Ποια τα οφέλη της για τον οργανισμό και το σώμα; Πώς μπορείτε να φτάσετε στην αερόβια καύση;

Ποδήλατο ή τρέξιμο;

Το τρέξιμο και η ποδηλασία είναι κλασικά χόμπι και ασκήσεις που απολαμβάνουν οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

Περιπατητικός Διαλογισμός – Walking Meditation

Ο περιπατητικός διαλογισμός έχει τις ρίζες του στο Βουδισμό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος μιας πρακτικής συνειδητοποίησης.