Φασόλια μαυρομάτικα σαλάτα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Super foods, Vegan, Διατροφή, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Μία σαλάτα πλήρες γεύμα…

Φαγητό πλούσιο σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, ωφέλιμα λιπαρά και αντιοξειδωτικά.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω ήδη μαγειρεμένα φασόλια.

Υλικά για 5 μερίδες

400 γρ. φασόλια μαυρομάτικα
◊ αλάτι
◊ 2 κρεμμυδάκια φρέσκα, ψιλοκομμένα
◊ 3 μικρές πιπεριές Φλωρίνης, ψιλοκομμένες

◊ 1/2 αγγούρι ψιλοκομμένο
◊ 1 μέτριο κρεμμύδι ξερό, κομμένο σε λεπτές ροδέλες
◊ 1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο εξαιρετικά παρθένο
◊ 3 κουταλιές ξίδι από κρασί. 2 κουταλάκια μέλι 
◊ 1 κουταλάκι μουστάρδα 
◊ 1/2 κουταλάκι κάρι
◊ πιπέρι μαύρο, φρεσκοτριμμένο
◊ 3 κουταλιές μαϊντανός, μόνο τα φύλλα, χοντροκομμένος

Εκτέλεση

Βάζετε τα φασόλια σε κατσαρόλα με νερό, τα βράζετε για 5 λεπτά και τα σουρώνετε σε τρυπητό. Αλλάζετε το νερό της κατσαρόλας με άλλο καθαρό και ζεστό, ρίχνετε ξανά τα φασόλια μέσα και συνεχίζετε το μαγείρεμά τους για ακόμη 20 λεπτά, αλατίζοντάς τα στο μέσο του μαγειρέματος. Στραγγίζετε τα μαγειρεμένα φασόλια, τα αφήνετε να κρυώσουν και κατόπιν τα βάζετε σε σαλατιέρα.

Προσθέτετε στην σαλατιέρα τα κρεμμυδάκια, τις πιπεριές και το κρεμμύδι. Χτυπάτε σε σέικερ το ελαιόλαδο, το ξίδι, το μέλι, τη μουστάρδα, το κάρι, αλάτι, πιπέρι και το μείγμα περιχύνετε τη σαλάτα.

Ανακατεύετε καλά όλα τα υλικά, να μαριναριστούν καλά, πασπαλίζετε με το μαϊντανό και σερβίρετε.

Tip

Ο συγκεκριμένος συνδυασμός τροφίμων βοηθά στην καλύτερη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, ενώ προάγει επίσης την καλή λειτουργία του εντέρου και συμβάλλει στη μείωση της υψηλής χοληστερίνης.

Εναλλακτικές προτάσεις

Σαλάτα με φακές, ρεβίθια και πλιγούρι, φασόλια χάντρες με ρύζι στο φούρνο, χούμους με λαχανικά σε αραβική πίτα.

Δοκιμάστε επίσης, σαλάτα με καμούτ 

Πηγή: www.naturanrg.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *