Αρχική Fitness Fitness Trends 2022: Οι νέες τάσεις στη γυμναστική

Fitness Trends 2022: Οι νέες τάσεις στη γυμναστική

27190
Fitness Trends 2022: Οι νέες τάσεις στη γυμναστική

Για το 2022, μια από τις μεγαλύτερες αλλαγές που θα δούμε στο χώρο του fitness-ως συνέπεια και των προηγούμενων δύο ετών- είναι ότι η φυσική κατάσταση θα υπερβεί την επίτευξη του τέλειου σώματος. Θα έχει να κάνει με την άσκηση του σώματος ως σημαντικό κομμάτι μιας πιο υγιεινής ζωής. Η φυσική κατάσταση δηλαδή θα αποτελεί μέρος της συνολικής ευεξίας και η άσκηση μπορεί πια να είναι και θεραπευτική. Fitness Trends 2022: Οι νέες τάσεις στη γυμναστική

♦ του Χάρη Μπίτζα, Personal Trainer & Fitness Coach

Τα τελευταία δύο χρόνια, ο τρόπος με τον οποίο ο κόσμος προσεγγίζει την υγεία και τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης έχει αλλάξει δραστικά. Με τα συνεχή lockdown, το κλείσιμο των γυμναστηρίων και τους αυστηρούς κανονισμούς, όλο και περισσότεροι άνθρωποι, παγκοσμίως, άρχισαν να ασκούνται στο σπίτι. Επένδυσαν σε εξοπλισμό για να φτιάξουν τα οικιακά τους γυμναστήρια. Fitness Trends 2022: Οι νέες τάσεις στη γυμναστική

Με τον ερχομό της νέας χρονιάς, ένα νέο κύμα τάσεων έρχονται να προστεθούν στις ήδη υπάρχουσες. Οι προπονήσεις στο σπίτι ήρθαν για να μείνουν αλλά παράλληλα και η συνολική προσέγγιση για την ευεξία έχει αλλάξει: Οι άνθρωποι δεν εστιάζουν μόνο τις προσπάθειές τους στο πώς να γυμνάζονται, αλλά και στο γιατί. Και, καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, πολλοί αρχίζουν να υιοθετούν μια πιο επιστημονική προσέγγιση για την υγεία τους. Ακολουθούν περισσότερο ολιστικές μεθοδολογίες που προσφέρουν οφέλη που εκτείνονται πέρα ​​από τη σωματική δύναμη και το καλλίγραμμο σώμα.

♦ Η συνέχεια του online fitness

Πριν προχωρήσουμε στις τάσεις της γυμναστικής για το 2022, ας αναλογιστούμε το 2021. Πέρυσι, το Αμερικανικό Κολλέγιο Αθλητιατρικής (ACMS) κατέταξε την προπόνηση μέσω διαδικτύου τη νούμερο ένα τάση στο fitness.

Πράγματι, οι τεράστιες αλλαγές στον κλάδο της γυμναστικής που ήταν αποτέλεσμα της πανδημίας της νόσου COVID-19 επιτάχυναν τη μαζική στροφή προς μια ψηφιακή προπόνηση. Καθώς τα μεγάλα brands κυκλοφόρησαν ψηφιακές πλατφόρμες γυμναστικής, όλο και περισσότεροι καταναλωτές απέκτησαν πρόσβαση σε έναν αυξανόμενο αριθμό εικονικών επιλογών προπόνησης.

Ο κόσμος πλέον προσπαθεί να προσαρμοστεί σε έναν νέο τρόπο ζωής. Για αυτό το λόγο πιστεύεται ότι οι διαδικτυακές προπονήσεις θα εξακολουθήσουν να είναι κυρίαρχη τάση και για τη χρονιά που μόλις καλωσορίσαμε.

Πάω στο πάρκο και γυμνάζομαι!

♦ Άσκηση σε εξωτερικούς χώρους

Μετά το κλείσιμο των γυμναστηρίων πολλά άτομα μετέφεραν σε εξωτερικούς χώρους τις προπονήσεις τους τα τελευταία δύο χρόνια.

Οι υπαίθριες δραστηριότητες όπως η πεζοπορία, το τρέξιμο, η ποδηλασία και οι υπαίθριες προπονήσεις στη φύση θα συνεχίσουν να είναι δημοφιλείς τρόποι άσκησης. Και δικαίως, αφού υπάρχουν περισσότερες από 1.000 επιστημονικές μελέτες που συνδέουν τον χρόνο έξω στους χώρους πρασίνου με οφέλη για την υγεία, όπως η μείωση της αρτηριακής πίεσης, ένα πιο υγιές νευρικό σύστημα και μια βελτιωμένη διάθεση. Το να περνάς χρόνο στη φύση είναι το τέλειο αντίδοτο, όπως μάθαμε κατά τη διάρκεια του lockdown. Η τάση αυτή θα συνεχίσει να ανεβαίνει σε δημοτικότητα και το 2022.

Ομαδική προπόνηση με personal trainer

Η πανδημία και η δύσκολη διαχείριση χρόνου έδωσαν νέα πνοή στον θεσμό του personal training που δεν είναι πια μια πολυτέλεια για λίγους. Καθώς η τάση για άσκηση σε εξωτερικούς χώρους και η εξατομικευμένη προπόνηση συνεχίζεται, η προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους με personal trainer φαίνεται ότι θα είναι δημοφιλής φέτος. Οι personal trainers θα έχουν την ευκαιρία να γυμνάσουν μικρές ομάδες σε υπαίθριο περιβάλλον. Με την προπόνηση σε εξωτερικούς χώρους μπορείς να τηρείς ευκολότερα τις αποστάσεις και να έχεις καθαρό αέρα. Επιπλέον είναι ιδανική για όσους διστάζουν να ασκηθούν σε εσωτερικούς χώρους. Επίσης είναι κατάλληλη και για εκείνους που είναι πιο ευάλωτοι στον COVID-19 και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για το γυμναστήριο.

Διαβάστε ακόμα ⇒ Η Υγεία της “Κανονικότητας”

♦ Γυμναστική μυαλού-σώματος

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πανδημία οδήγησε σε αύξηση του ενδιαφέροντος για ολιστικές προσεγγίσεις της άσκησης και μεθόδους προπόνησης που μας γυμνάζουν τόσο σωματικά όσο και πνευματικά.

Η εμπειρία προπόνησης μυαλού-σώματος θα είναι μια σημαντική τάση αυτή τη χρονιά. Η πλατφόρμα της Tracy Anderson, για παράδειγμα, έχει το ‘The Work-In’. Είναι συνομιλίες μυαλού-σώματος, στις οποίες η κοινότητα θα συζητά για θέματα όπως ο καθορισμός στόχων, τα κίνητρα και η νοοτροπία – που συμβαίνουν εκτός γυμναστηρίου. Αυτό θα γίνεται μέσω ερευνημένου εκδοτικού περιεχομένου, podcast επώνυμων προπονητών ή προσκεκλημένων ειδικών. Κι άλλα brands ψηφιακής προπόνησης έχουν αρχίσει να ενσωματώνουν την ευεξία στο επιχειρηματικό τους μοντέλο.

Το iFIT, κυκλοφόρησε πρόσφατα μια νέα κατηγορία προπόνησης, το iFIT Mind, που συνδυάζει τη φυσική κατάσταση και την ψυχική υγεία με τη μορφή ολιστικού προγραμματισμού. Σκεφτείτε καθοδηγούμενους διαλογισμούς και συνεδρίες που εστιάζουν στην επίγνωση. Και ενώ το SoulCycle, η απόλυτη προπόνηση μυαλού-σώματος, προοριζόταν κάποτε για μια εμπειρία στο στούντιο, το ποδήλατο SoulCycle At-Home έχει γίνει mainstream τώρα που οι προπονήσεις του μπορούν να μεταδίδονται μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Equinox+.

♦ Γυμναστική χαμηλής έντασης

Αρκετοί ειδικοί προβλέπουν ότι οι άνθρωποι πλέον θα επικεντρωθούν περισσότερο από ποτέ στο να νιώθουν καλά, στην ολιστική αναζωογόνηση και στην πρόληψη τραυματισμών. Μετά το lockdown, πολλά άτομα υποφέρουν από δυσκαμψία και πόνους λόγω της καθιστικής ζωής μπροστά σε έναν υπολογιστή. Οι προπονήσεις χαμηλής έντασης όπως κολύμπι, κωπηλασία, πιλάτες, γιόγκα, τάι τσι – εξακολουθούν να γυμνάζουν, αλλά χωρίς να είναι τόσο σκληρές με το σώμα. Οι ασκήσεις χαμηλής έντασης μπορούν να μας προσφέρουν εξίσου αποτελεσματική άσκηση, χωρίς τον επιπρόσθετο πόνο στις αρθρώσεις. Μπορούμε να αυξήσουμε τη δύναμη, την ισορροπία και την ευλυγισία μας, καίγοντας θερμίδες και ανεβάζοντας τους παλμούς της καρδιάς.

♦ Γυμναστική που διασκεδάζει

Πιστεύεται ότι τη νέα χρονιά πολλοί άνθρωποι θα αναζητήσουν προπονήσεις που θα μοιάζουν με παιχνίδι. Θα υπάρξει δηλαδή μια στροφή για άσκηση που εμπεριέχει λιγότερη πίεση αλλά περισσότερη διασκέδαση και χαρά. Επίσης ψυχική ανάταση και παιχνίδι. Διασκεδαστικές προπονήσεις είναι άλματα σε τραμπολίνο, σχοινάκι, πατινάζ, σπορ στη θάλασσα, κ.ά.

Πηγή: Naturanrg125o, www.naturanrg.gr

Προηγούμενο άρθρο2 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων 2022
Επόμενο άρθροΑναπνοή: η πιο αποτελεσματική αποτοξίνωση