ΕυεξίαFitnessΜήπως η επόμενη προπόνησή σας να είναι Twerk;

Μήπως η επόμενη προπόνησή σας να είναι Twerk;

Από τους clubbers της Νέας Ορλεάνης μέχρι τη Miley Cyrus και τη Rihanna, η τρέλα του twerking είναι αναμφίβολα ακόμη εδώ! Ένας χορός αισθησιακός που βασίζεται στο ρυθμικό κούνημα και τίναγμα των οπισθίων έχει γίνει πολύ δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Μήπως η επόμενη προπόνησή σας να είναι Twerk;

της Μαρίας Γκέκα

Πολλοί πλέον τον χρησιμοποιούν ως διασκεδαστικό και δημιουργικό τρόπο για να κάψουν θερμίδες. Εξάλλου, πολλές δημοφιλείς προπονήσεις με βάση το χορό έχουν σαρώσει και τη χώρα μας στο παρελθόν, με κορυφαίο παράδειγμα τη Zumba.  Άλλωστε, κάθε είδους κίνηση είναι καλή και όλα τα είδη χορού, συμπεριλαμβανομένου του twerking, είναι τέχνη. Μήπως η επόμενη προπόνησή σας να είναι Twerk;

Οι ρίζες του Twerking

Ο εν λόγω χορός είναι ουσιαστικά μια μοντέρνα εκδοχή ενός αφρικανικού χορού που ονομάζεται μαπούκα, ή «χορός των οπισθίων». Περιλαμβάνει, επίσης, το ρυθμικό τίναγμα των γλουτών, αλλά ο παραδοσιακός τρόπος θεωρείται πολύ λιγότερο «άσεμνος» από τη σύγχρονη παραλλαγή.

Το Twerking είχε κατακλύσει τις πίστες της Νέα Ορλεάνης από τις αρχές του 2000. Μετά το 2003, άρχισε να εξαπλώνεται ενεργά και στις αρχές της δεκαετίας του 2010 κέρδισε σχεδόν παγκόσμια φήμη, μετά την οποία γρήγορα μεταπήδησε από την κατηγορία των χορών, που απαιτούσε καλή φυσική προετοιμασία, στην κατηγορία ενός ξεχωριστού τύπου προπόνησης γυμναστικής. Πράγματι, είναι μια πολύ απαιτητική προπόνηση που καίει πολλές θερμίδες και γυμνάζει πολλές μυϊκές ομάδες. Το 2013, ο όρος twerking προστέθηκε στο Λεξικό της Οξφόρδης.

Τα οφέλη του Twerkout

Το Twerk γυμνάζει όλο το σώμα αλλά ιδιαίτερα την κάτω κοιλιακή χώρα, τη λεκάνη, τους γοφούς και τους μηρούς. Με ενεργητικές κινήσεις, εμπλέκονται οι μύες των γλουτών, των γοφών, της κοιλιάς και των χεριών. Άλλα μέρη του σώματος είναι πρακτικά ακίνητα. Με τη βοήθεια του twerk, μπορείτε όχι μόνο να σφίξετε, αλλά και να χάσετε βάρος. Και αν ενεργοποιήσετε σωστά τους κοιλιακούς σας, θα σφίξετε τους μύες που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, δυνατό κορμό, μηρούς και μέση. Πρόκειται για μια ισχυρή προπόνηση cardio που καίει αρκετές θερμίδες, ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης και άσκησης!

Έχει υπολογιστεί ότι ο έντονος αυτός χορός «καίει» από 5 έως 8 θερμίδες ανά λεπτό για ένα άτομο 70 κιλών. Αλλά για να δείτε αποτελέσματα πρέπει να ασκείστε τακτικά. Έτσι, εάν το επιλέξετε ως προπόνηση θα κάψετε κάπου μεταξύ 300 και 480 θερμίδες σε μια ώρα, περίπου ίδιες με 60 λεπτά δυναμικής γιόγκα ή μια ώρα μέτριου τζόκινγκ. Το twerk βελτιώνει τη σιλουέτα σας, απομακρύνει κιλά και περιττά εκατοστά. Σε αντίθεση με άλλους χορούς, όχι μόνο βελτιώνει τη γραμμή των ποδιών, αλλά κάνει επίσης τους γλουτούς πιο κυρτούς και έντονα τονισμένους.

Διαβάστε επίσης ⇒ Πόσο καιρό χρειάζεστε για να ξαναβρείτε τη φόρμα σας;

Πώς να ξεκινήσετε;

Πρώτον, είναι σημαντικό να βρείτε τον προπονητή σας. Πηγαίνετε σε ατομικά και ομαδικά μαθήματα με διαφορετικούς δασκάλους. Δεν σημαίνει πάντα ότι ένας καλός χορευτής είναι και καλός προπονητής. Για το λόγο αυτό είναι καλύτερο να κάνετε πρώτα ατομικές προπονήσεις για να καταλάβετε το δικό σας αίτημα: τι ακριβώς θέλετε να πάρετε από το twerk; Να χάσετε βάρος; Να γυμναστείτε ή να διασκεδάσετε; Ένας έμπειρος προπονητής θα σας κατευθύνει σωστά.

Όπως πάντα και παντού, κάθε είδους άσκηση έτσι και ο χορός ξεκινά με προθέρμανση. Ξεκινήστε λοιπόν την προπόνησή σας με προθέρμανση που διαρκεί 10 λεπτά. Χωρίς προθέρμανση, διατρέχετε τον κίνδυνο τραυματισμού των αρθρώσεων ή των συνδέσμων και δεν θα έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Ασκήσεις προθέρμανσης:

  • Κάνετε αρκετά καθίσματα αρκετές φορές με τα χέρια τεντωμένα προς τα εμπρός. Ενώ σκύβετε τεντώστε τη λεκάνη προς τα πίσω, στηρίξτε τα χέρια σας στο μπροστινό μέρος των μηρών.
  • Σφίξτε τους κοιλιακούς σας και τους γλουτούς. Κρατήστε την πλάτη σας ίσια.
  • Εκτελέστε περιστροφές της λεκάνης.
  • Κάνετε μερικές ασκήσεις διατάσεων.

Μετά την προθέρμανση, υπάρχει η πρακτική των χορευτικών κινήσεων. Αυτές κυρίως περιλαμβάνουν τα ακόλουθα στοιχεία: δόνηση με τους γλουτούς, κούνημα και περιστροφή των γοφών και των ισχίων. Επίσης, σημαντική είναι η σωστή ρύθμιση των ποδιών – σε ευρεία απόσταση και λυγισμένα στα γόνατα.

Το Twerk δεν έχει περιορισμούς, ταιριάζει σε οποιοδήποτε σωματότυπο. Επίσης δεν υπάρχει διαχωρισμός φύλου. Είναι αρκετά κατάλληλο και για άνδρες. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες εξαιρέσεις. Άτομα με προβλήματα στη σπονδυλική στήλη και ασθενές μυοσκελετικό σύστημα θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί. Με την παραμικρή ένδειξη πόνου, σταματήστε την άσκηση.

Πηγή: Naturanrg126o, www.naturanrg.gr

Εγγραφείτε σήμερα!

Αποκτήστε απεριόριστη πρόσβαση στο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Περιεχόμενό μας

NaturaBUZZ

- Advertisement -

Νεα

Δείτε Επίσης