Νηστεία στην εγκυμοσύνη. Τι να προσέξετε!

Νηστεία στην εγκυμοσύνη. Τι να προσέξετε!

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Vegan, Διατροφή, Μαμά, Παιδί

Νηστεία στην εγκυμοσύνη. Τι να προσέξετε!  Η διατροφή κατά τη διάρκεια της νηστείας είναι πολύ σημαντική για τις κατηγορίες ανθρώπων με ιδιαίτερες ανάγκες (έγκυες, γυναίκες σε γαλουχία, παιδιά) και για το λόγο αυτό πρέπει να είναι ισορροπημένη. Πρέπει να παρέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως, ασβέστιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, βιταμίνη Β12 και D. Ιδού, οι εναλλακτικές προτάσεις:

Ασβέστιο:

Αντικαταστήστε το γάλα σας με γάλα σόγιας. Στην αγορά το βρίσκουμε στη φυσική του μορφή ή με γεύση φράουλας, βανίλιας, ή σοκολάτας.  Προτιμάτε αυτό που είναι εμπλουτισμένο με ασβέστιο.

Βιταμίνη Β12:

Καλή πηγή βιταμίνης Β12 είναι τα προϊόντα σόγιας και κάποια συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν αυτή τη βιταμίνη. Περιέχεται και σε θαλάσσια λαχανικά όπως τα φύκια, αλλά δυστυχώς στη μορφή αυτή δεν απορροφάται από τον οργανισμό.

Ψευδάργυρος:

Είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη του σώματος, και την αναπαραγωγή των κυττάρων. Ειδικά για στην περίοδο της εγκυμοσύνης, ο ψευδάργυρος παίζει μεγάλο ρόλο γιατί συμβάλει στην ανάπτυξη του εμβρύου. Επειδή περιέχεται κυρίως στα ζωικά προϊόντα, όσοι νηστεύουν θα πρέπει να καταναλώνουν προϊόντα ολικής άλεσης, στρείδια, ταχίνι, όσπρια, τοφού, βρώμη, μπανάνα, ανανά, πατάτα, σόγια, μαυρομάτικα και ξηρούς καρπούς.

Πηγή: NaturaNrg #04

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *