salata-pligoyri-me-laxanika-Ωμοφαγικές Συνταγές

Ωμοφαγικές Συνταγές

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Vegan, Διατροφή, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Ούτε βρασμένο, ούτε τηγανισμένο, ούτε ψημένο στα κάρβουνα, ούτε καν στον ατμό, αλλά… ωμό. Αυτή η νέα διατροφική τάση έχει εδώ και μια δεκαετία φανατικούς υποστηρικτές, καταρχάς στην Αμερική και στη συνέχεια στην Ευρώπη, αλλά τα τελευταία χρόνια κερδίζει σταθερούς φίλους και στη χώρα μας. Ίσως να είναι το αντίδοτο για να δώσει τη λύση σε μία παχύσαρκη κοινωνία, παθιασμένη με το φαγητό, κορεσμένη από τα κακά λιπαρά και τη χοληστερίνη.

Oι ωμοφαγικές συνταγές διακρίνονται για το ελάχιστο ή και μηδενικό κορεσμένο λίπος τους, για το χαμηλό επίπεδο χοληστερόλης, και φυσικά τη διατήρηση μετάλλων, βιταμινών, και αντιοξειδωτικών.  Στα θετικά της ωμοφαγίας, προσμετρώνται η γρήγορη απώλεια βάρους, το αίσθημα ευεξίας, αλλά και εντυπωσιακά αποτελέσματα στην στιλπνότητα των μαλλιών και της επιδερμίδας. Σας προτείνουμε: Πλιγούρι μαριναρισμένο με λαχανικά και κρέμα από ξηρούς καρπούς!

Πλιγούρι μαριναρισμένο με λαχανικά

Υλικά & Εκτέλεση

Βάλτε σε ένα μπολ 100 γραμμάρια πλιγούρι (τριμμένοι κόκκοι σταριού), 2 κολοκυθάκια κομμένα σε λεπτές ροδέλες και λίγα μπουκετάκια κουνουπιδιού. Προσθέστε όσο θαλασσινό ανεπεξέργαστο αλάτι (σε κρυσταλλική μορφή) επιθυμείτε ή μια κουταλιά μηλόξυδο, καθώς και την τριμμένη φλούδα ενός λεμονιού ή πορτοκαλιού, 1 κουταλάκι τριμμένη ρίγανη και 1 κόκκινη καυτερή πιπεριά σε κομματάκια. Σκεπάστε το μπολ και αφήστε το μίγμα να μουσκέψει σε θερμοκρασία δωματίου όλο το βράδυ. Το επόμενο πρωί προσθέστε 1 χούφτα από βλαστούς (σόγιας, ρεβιθιών ή φακής), 1 κουταλιά από φρέσκα τριμμένα βότανα (μαϊντανό, βασιλικό, μέντα, άνηθο). Σερβίρετε με σάλτσα από ωμή ντομάτα.
salata-pligoyri-me-laxanika-Ωμοφαγικές Συνταγές

Κρέμα ξηρών καρπών  

Υλικά & Εκτέλεση

Βάλτε σε ένα μπολ 200 γραμμάρια καρύδια ή αμύγδαλα, σταφίδες, κουκουνάρι, αποξηραμένα σύκα. Καλύψτε τα με χλιαρό νερό και αφήστε τα να μαλακώσουν τουλάχιστον μισή ώρα. Στη συνέχεια, χτυπήστε τα στο μπλέντερ με το νερό μέχρι να γίνουν μία ομοιόμορφη κρέμα. Αδειάστε το μίγμα σε μπολάκια και βάλτε τα στο ψυγείο για 1 ώρα. Μπορείτε να προσθέσετε ταχίνι ολικής αλέσεως, λίγη τριμμένη κανέλα ή άλλα καρυκεύματα (πιπέρι, μοσχοκάρυδο, γαρίφαλο, κάρδαμο) για γαρνίρισμα.
krema1--Ωμοφαγικές Συνταγές
Πηγή: Νaturanrg.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *