yoga-paidia-paralia-paidiki yoga

Παιδική γιόγκα στην παραλία

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga, Ευεξία, Οικογένεια, Παιδί

Παιδική γιόγκα στην παραλία: Έχει να κάνει με τη διασκέδαση, τη φαντασία και την κίνηση. Σας προτείνω, λοιπόν, μερικές στάσεις της γιόγκα που μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά σας. Ελπίζω να τις βρείτε όσο διασκεδαστικές τις βρίσκουν οι δικές μου κόρες.

Το να παίζουμε και να τρέχουμε με τα παιδιά μας είναι τέλειο κάθε εποχή του χρόνου, αλλά το καλοκαίρι είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικό. Σκεφτείτε πόσο εύκολο είναι να βρεθούμε σε μία παραλία και με λίγη καλή διάθεση και πολύ φαντασία να φτιάξουμε ιστορίες και να ταξιδέψουμε. Και πόσο εύκολο είναι να κάνουμε γιόγκα μαζί.

Pure Yoga της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr, Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Outfits: BAYA.fitActive wear

Ας έχουμε στο νου ότι η παιδική γιόγκα στην παραλία δεν αφορά τέλειες πόζες ή έντονη άσκηση. Πρόκειται για τη συμμετοχή σε μια υγιή δραστηριότητα, που προωθεί έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής.

Οι πολεμιστές

yoga-paidia-polemistes

Στεκόμαστε δίπλα δίπλα με το παιδί μας και ενώνουμε τις εξωτερικές μεριές του δικού μας αριστερού πέλματος με το δικό του δεξί πέλμα. Κάνουμε ένα μεγάλο άνοιγμα στα πλάγια με το άλλο πόδι και στρίβουμε το πέλμα 90ο προς τα έξω. Κρατάμε ο ένας τον καρπό του άλλου και έχουμε το άλλο μας χέρι σε έκταση. Λυγίζουμε το γόνατο του εξωτερικού ποδιού.

Τα βατραχάκια

yoga-paidia-vatrachakia

Στεκόμαστε ο ένας απέναντι από τον άλλο και έχουμε τα πόδια μας στο άνοιγμα της λεκάνης. Κάνουμε βαθύ κάθισμα και αν το χρειαζόμαστε, μεγαλώνουμε το άνοιγμα των πελμάτων. Τεντώνουμε τα χέρια μας μπροστά και κρατάμε ο ένας τους καρπούς του άλλου. Αν νιώθουμε άνετα σε αυτήν τη θέση, μπορούμε από το βαθύ κάθισμα που βρισκόμαστε, να τεντώσουμε και οι δύο τα πόδια μας και να έρθουμε στην όρθια θέση και μετά να ξαναλυγίσουμε τα γόνατα!

Οι σκύλοι που κοιτάνε κάτω

yoga-paidia-skyloi-pou-koitane-kato

Αυτή η θέση απαιτεί από τον ενήλικα να μπορεί να κάνει με σχετική άνεση τη θέση του Σκύλου που κοιτάει Κάτω (Adho Mukha Svanasana). Επίσης, την πρώτη φορά που θα το επιχειρήσουμε, καλό είναι να υπάρχει και δεύτερος ενήλικας για να μπορεί να μας βοηθήσει και να εξασφαλίσει τη μέγιστη ασφάλεια.

Ακουμπάμε τις παλάμες μας κάτω και προχωράμε τα πόδια μας προς τα πίσω μέχρι να σχηματίσουμε ένα τρίγωνο. Το παιδί θα ακουμπήσει, επίσης, τις παλάμες του κάτω – αρκετά κοντά εκεί που βρίσκονται οι δικές μας παλάμες – και ένα ένα θα τοποθετήσει τα πέλματά του στη λεκάνη μας. Προσέχουμε να μην βάλει τα πόδια του στη μέση μας.

Το ανακάτεμα της κατσαρόλας

yoga-paidia-to-anakatema-tis-katsarolas

Καθόμαστε με τα πόδια τεντωμένα μπροστά και ανοιχτά. Ακουμπάμε τα πέλματά μας στα πέλματα του παιδιού ή εναλλακτικά έχουμε τα πόδια του ανάμεσα στα δικά μας. Κρατιόμαστε από τους καρπούς ή από τις παλάμες και σταδιακά αρχίζουμε να γέρνουμε μπροστά και πίσω μερικές φορές, μέχρι να νιώσουμε και οι δύο ένα ελαφρύ τράβηγμα. Στη συνέχεια, κινούμαστε κυκλικά σαν να ανακατεύουμε με μια κουτάλα. Βεβαιωνόμαστε ότι κινούμαστε και προς τις δύο πλευρές. Καλό είναι να επικοινωνούμε για το αν είναι ευχάριστη η αίσθηση που νιώθουμε ή όχι.

♦ σας ενδιαφέρει: Εναλλακτικές διακοπές wellness και antistress

H παιδική γιόγκα στην παραλία μπορεί να αποτελέσει τo αντίδοτο, ώστε τα παιδιά σας να ξεφύγουν από την υπερβολική χρήση της τεχνολογίας, το φορτωμένο σχολικό πρόγραμμα, την νωθρότητα, την παχυσαρκία, την ακινησία. Η παιδική γιόγκα είναι μια καλή ευκαιρία ιδιαίτερα τώρα το καλοκαίρι να ερχόμαστε όλοι πιο κοντά στη φύση!!!

Πηγή: www.naturanrg.grNaturanrg#114o

Δείτε επίσης

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *