Ψάρια όχι μόνο για τα μάτια αλλά και για τη μνήμη

Ψάρια όχι μόνο για τα μάτια αλλά και για τη μνήμη

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Διατροφή, Υγεία, Υγιεινές τροφές & Συνταγές

Σύμφωνα με το περιοδικό Neurology, επιστήμονες διαπίστωσαν ότι οι ηλικιωμένοι που τρέφονταν τουλάχιστον τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα με τόνο και άλλα ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, κινδύνευαν σχεδόν 26% λιγότερο από τους άλλους από τα λεγόμενα «σιωπηλά» τραύματα του εγκεφάλου, που μπορούν να οδηγήσουν στη μείωση της γνωστικής ικανότητας και το αγγειακό εγκεφαλικό.

Πολύτιμα τα Ω3 για τους ηλικιωμένους

Η έλλειψη ροής αίματος στον εγκέφαλο μπορεί να προκαλέσει εγκεφαλική αλλοίωση. Το τραύμα αναφέρεται ως «σιωπηλό», εάν αναπτύχθηκε σε κάποιον που δεν είχε ένα αναγνωρισμένο εγκεφαλικό ή μια παροδική ισχαιμική επίθεση, αποκαλούμενη και μίνι-εγκεφαλικό.

Τα «σιωπηλά» τραύματα εγκεφάλου είναι πολύ συνηθισμένα στους ηλικιωμένους και μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα σκέψης, απώλεια μνήμης και εγκεφαλικό. Εκτός από τον τόνο, ο σολομός, το σκουμπρί, οι ρέγγες, οι σαρδέλες και οι αντσούγιες είναι όλα πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

Πηγή: NaturaNrg #17

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *