Summer beauty - 3 στόχοι ομορφιάς για το καλοκαίρι

Summer beauty – 3 στόχοι ομορφιάς για το καλοκαίρι

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Ευεξία, Ομορφιά, Πρόσωπο - Σώμα

 

Καλωσορίστε το καλοκαίρι σε φόρμα με υγιές, σφριγηλό, λείο και χωρίς κυτταρίτιδα σώμα.

της Μαρίας Γκέκα

3 είναι οι στόχοι ομορφιάς που επιθυμεί να πετύχει κάθε γυναίκα ενόψει του καλοκαιριού και της εμφάνισης στην παραλία:
1. Λείο και λαμπερό δέρμα
2. Σώμα χωρίς κυτταρίτιδα
3. Σιλουέτα αδύνατη, σφριγηλή & γραμμωμένη

1. Λείο και λαμπερό δέρμα

Ο χειμώνας έχει αφήσει τα σημάδια του στο δέρμα μας, το οποίο έχει γίνει θαμπό και αφυδατωμένο. Η ανάγκη λοιπόν για ανάκτηση της λάμψης και της απαλότητας είναι επιτακτική. Δύο είναι οι περιποιήσεις ομορφιάς στις οποίες πρέπει να ποντάρετε πριν βγείτε στην παραλία: Απολέπιση & θρέψη της επιδερμίδας.
Η απολέπιση καθαρίζει το δέρμα σε βάθος διεγείροντας την ανανέωση των κυττάρων και σε δεύτερη φάση έρχεται η θρέψη της επιδερμίδας με στόχο την τόνωση της φυσικής προστατευτικής της ασπίδας. Και τις δύο θεραπείες μπορείτε να τις πραγματοποιήσετε στο σπίτι. Σε κάθε περίπτωση, με αυτόν τον τρόπο θα προετοιμάσετε το δέρμα σας να δεχτεί καλύτερα τις ακτίνες του ήλιου και να μαυρίσει ομοιόμορφα χωρίς να καεί.

body-scrub1Απολέπιση

Ξεκινήστε λοιπόν την περιποίηση της επιδερμίδας σας, ευνοώντας την κυτταρική ανανέωση. Πώς; Με ένα προϊόν απολέπισης που απομακρύνει το στρώμα των νεκρών κυττάρων που ευθύνεται για τη θαμπή όψη του δέρματος. Τα πιο εξελιγμένα προϊόντα scrub που κυκλοφορούν στην αγορά περιέχουν απαλούς μικροκόκκους φυτικής προέλευσης που απομακρύνουν το «άγριο» στρώμα της επιδερμίδας, επιτρέποντας έτσι στα νεότερα κύτταρα να αναρριχηθούν στην επιφάνεια και να της χαρίσουν φρέσκια και βελούδινη όψη.

Η ιδανική στιγμή για την περιποίηση της απολέπισης, η οποία θα πρέπει να πραγματοποιείται μία με δύο φορές τη βδομάδα, είναι κατά τη διάρκεια του ντους, όταν το δέρμα έχει μαλακώσει από το ζεστό νερό. Εφαρμόστε πρώτα το προϊόν απολέπισης στο πρόσωπο (εκτός της περιοχής γύρω από τα μάτια) αφήστε το να δράσει πραγματοποιώντας κυκλικές κινήσεις με τα χέρια σας και μπείτε στο μπάνιο.

Στη συνέχεια, πάρτε στα χέρια σας ποσότητα ίση με ένα καρύδι από το πήλινγκ σώματος και πραγματοποιήστε μασάζ με κυκλικές κινήσεις χρησιμοποιώντας μία μουσκεμένη λούφα. Η ένταση της πίεσης θα πρέπει να είναι πιο έντονη στα σημεία που υποφέρουν από ξηρότητα και ξεφλούδισμα, όπως οι αγκώνες, τα γόνατα και τα πέλματα, ενώ αντιθέτως πιο ήπια στις ευαίσθητες περιοχές όπως η κοιλιά, τα πλευρά και το ντεκολτέ. Στο εσωτερικό των μηρών και πάνω στο στήθος, είναι καλύτερα να αποφεύγετε τελείως το πέρασμα με το απολεπιστικό προϊόν, γιατί το δέρμα είναι πάρα πολύ ευαίσθητο. Αφού τρίψετε με το scrub όλο το σώμα, ξεβγάλτε το με χλιαρό νερό και απομακρύνετε κάθε κατάλοιπο με ένα μουσκεμένο μαλακό σφουγγάρι. Κάνετε το ίδιο στο πρόσωπο. Τέλος, σκουπιστείτε καλά ταμπονάροντας το δέρμα με μία απαλή πετσέτα.

Ενυδάτωση

Αμέσως μετά την απολέπιση, για να κάνετε την επιδερμίδα σας ακόμα πιο απαλή και κυρίως για να ευνοήσετε τον καλύτερο ανασχηματισμό της υδρολιπιδικής μεμβράνης (το λεπτό εξωτερικό προστατευτικό στρώμα του δέρματος που αποτελείται από νερό και σμήγμα), καταφύγετε σε ένα προϊόν αναδόμησης. Επιλέξτε ένα καλλυντικό ιδιαίτερα πλούσιο, όπως ένα λάδι ή μια θρεπτική κρέμα, που να διεισδύσει σε βάθος. Είναι σημαντικό το προϊόν αυτό να περιέχει βασικά λιπαρά οξέα, όπως φυτικά έλαια.
Επιπλέον, είναι καλό να χρησιμοποιείτε καθημερινά ένα ενυδατικό προϊόν, με στόχο την αναπλήρωση της χαμένης υγρασίας. Ενεργά συστατικά, όπως η ουρία και οι κεραμίδες, ενυδατώνουν και θρέφουν το δέρμα σε βάθος χαρίζοντάς του μια μεταξένια αίσθηση. Θυμηθείτε ότι για την καλύτερη διείσδυση των ενεργών συστατικών, καθοριστικός είναι ο τρόπος εφαρμογής τους. Πραγματοποιήστε λοιπόν ένα ολιγόλεπτο μασάζ με κυκλικές κινήσεις πάντα με ανοδική φορά, έτσι ώστε να τονώνετε την κυκλοφορία του αίματος.

2. Σώμα χωρίς κυτταρίτιδα

Οποιαδήποτε προσπάθεια αντιμετώπισης κυτταρίτιδας που δεν στοχεύει στη σωστή διατροφή δεν θα είναι επιτυχής. Βασικό ρόλο στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας παίζει η κατανάλωση φρέσκων λαχανικών και φρούτων.

Η προετοιμασία για το καλοκαίρι απαιτεί απαραιτήτως αποτοξίνωση του οργανισμού από τις συσσωρευμένες τοξίνες του χειμώνα. Για το σκοπό αυτό, είναι απαραίτητη η διέγερση της δραστηριότητας του ήπατος. Δύο είναι τα κλειδιά: σωστή διατροφή και πολύ νερό. Πρώτα από όλα, αποφύγετε τρόφιμα λιπαρά και επεξεργασμένα που απαιτούν πολύωρη πέψη και καταπονούν τον οργανισμό. Με αυτόν τον τρόπο, θα ξεκουράσετε το συκώτι σας, ενώ παράλληλα θα περιορίσετε τη λήψη θερμίδων, ευνοώντας την απώλεια των περιττών κιλών.

RehydrationΓια να καταπολεμήσετε την κυτταρίτιδα πρέπει να διαλέγετε τροφές που ευνοούν και διεγείρουν την κυκλοφορία του αίματος και ταυτόχρονα έχουν αντιοξειδωτική δράση. Ιδανικά είναι κάποια φρούτα και λαχανικά, μπλε-μοβ χρώματος, όπως τα μούρα τα οποία, χάρη στα φλαβονοειδή που περιέχουν, ευνοούν το μικροκυκλοφορικό. Τα μήλα, οι πιπεριές, το κόκκινο σταφύλι, τα κρεμμύδια και το σπανάκι, που εμπεριέχουν τα ίδια συστατικά, λειτουργούν προστατευτικά. Γενικότερα, τα λαχανικά και τα φρούτα, καθώς είναι πλούσια σε νερό και αλκαλικά στοιχεία βοηθούν στην εξάλειψη των υγρών που κατακρατούνται από τον οργανισμό. Αντιθέτως, πρέπει να αποφεύγετε το αλάτι και τρόφιμα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες νατρίου, όπως τα αλμυρά τυριά και τα αλλαντικά.

Η αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας εκτός από τις φυσικές μεθόδους περιλαμβάνει και αισθητικές παρεμβάσεις οι οποίες ενισχύουν το αποτέλεσμα τους. Οι αποτελεσματικότερες ιατρικές μέθοδοι αντιμετώπισης κυτταρίτιδας είναι:

  • Αντιμετώπιση κυτταρίτιδας με Μεσοθεραπεία λιπόλυσης και σύσφιξης
  • Συνδυασμό εστιασμένων υπερήχων
  • Λεμφικό μασάζ ή Λιπομασάζ
  • Laser και κρυολιπόλυση

3. Σιλουέτα αδύνατη, σφριγηλή & γραμμωμένη

Η καλύτερη στρατηγική για την απώλεια βάρους περιλαμβάνει διπλή προσέγγιση:
1. τη μείωση των θερμίδων που προσλαμβάνουμε και
2. την άσκηση

Αυτή είναι η γρηγορότερη διαδρομή για αδυνάτισμα. Υπολογίστε τον αριθμό των 7.000 θερμίδων. Είναι περίπου το σύνολο των θερμίδων που είναι αποθηκευμένες σε ένα κιλό σωματικού λίπους. Η κατευθυντήρια οδηγία, που χρησιμοποιείται από πολλούς διαιτολόγους είναι ότι, αν θέλεις να χάσεις μισό κιλό την εβδομάδα πρέπει να δημιουργήσεις αρνητική ισορροπία ενέργειας 450-470 θερμίδων την ημέρα. Για να χάσεις βάρος πρέπει να καις περισσότερες θερμίδες από αυτές που καταναλώνεις.
Healthy-Diet1. Η σωστή διατροφή είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο στην απώλεια βάρους. Έτσι, βελτιώνοντας την ποιότητα και μειώνοντας την ποσότητα της διατροφής κατά 500 θερμίδες, αυτομάτως, τελειώνοντας η εβδομάδα θα παρουσιάσετε ένα αρνητικό ισοζύγιο 3.500 θερμίδων, δηλαδή περίπου ίσο με μισό κιλό λιπώδους ιστού!

Για να είστε σε φόρμα, είναι πολύ σημαντική η σωστή κατανομή των μυϊκών ιστών. Για το λόγο αυτό, πρέπει να παρέχετε στον οργανισμό σας τη σωστή ποσότητα πρωτεϊνών από άσπρο κρέας, ψάρι και αυγά, τρόφιμα που αν καταναλωθούν στις σωστές ποσότητες, μας δίνουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα και φροντίζουν τη γραμμή μας.

Παράλληλα, το είδος και η ώρα των γευμάτων είναι πολύ σημαντικά. Αυτοί που δεν τρώνε τακτικά (ειδικά όσοι παραλείπουν το πρωινό) είναι επιρρεπείς στις κραιπάλες αργότερα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Εδώ έρχεται να βοηθήσει η άσκηση, η οποία σύμφωνα με έρευνες έχει αποδείξει ότι βελτιώνει και τον έλεγχο της όρεξης. Με τη γυμναστική τρώμε πιο λογικά και τείνουμε να εξισορροπούμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την κατανάλωση ενέργειας με τις ενεργειακές απαιτήσεις μας.

2. Η άσκηση αποτελεί ένα βασικό παράγοντα αλλά και εργαλείο στη «μάχη» κατά του πάχους και ο λόγος είναι ότι βελτιώνει το μακροπρόθεσμο αποτέλεσμα της απώλειας και της διαχείρισης βάρους. Τα άτομα που ασκούνται αυξάνουν την άπαχη μάζα (περισσότεροι μύες, λιγότερο λίπος) κι αυτό σημαίνει ότι μπορούν να καίνε καλύτερα το λίπος στη συνέχεια. Υπάρχουν πολλές μελέτες όπου διαπιστώνεται ότι η ικανότητα διατήρησης της απώλειας βάρους σχετίζεται με την άσκηση. Με άλλα λόγια, αν ασκείσαι, κρατάς μακριά τα κιλά. Αν κάνεις μόνο διατροφή, θα επανέλθουν.

Άρα, η άσκηση κρίνεται εξαιρετικά σημαντική: βοηθά στην απώλεια βάρους επειδή αυξάνει τη δαπάνη ενέργειας, μας βοηθά να κρατήσουμε μακριά τα κιλά και, το πιο σημαντικό, έχει ένα σωρό άλλα οφέλη: χαμηλότερη χοληστερόλη και πίεση, αυξημένη ευαισθησία ινσουλίνης και μειωμένο σωματικό λίπος.

Πηγή: NaturaNrg #71

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *