Fitness-exercise-kids

Σωματική δραστηριότητα & παιδί

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Fitness, Παιδί

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (WHO.int), τα παιδιά θα πρέπει να ασκούνται τουλάχιστον 60 λεπτά ημερησίως με άσκηση μέτριας αλλά και έντονης έντασης, ούτως ώστε να επιτύχουν μια φυσιολογική ανάπτυξη.

Μέσω της άσκησης τα παιδιά:

  • Αναπτύσσουν ένα υγιές καρδιαγγειακό και μυοσκελετικό σύστημα, ενισχύοντας σημαντικά τα οστά, τους μύες και τις αρθρώσεις τους.
  • Αναπτύσσουν  τη νευρομυϊκή τους συναρμογή. Αποκτούν, δηλαδή, καλύτερο έλεγχο των κινήσεών τους, αντανακλαστικά και συγχρονισμό.
  • Διατηρούν ένα υγιές σωματικό βάρος, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό, εάν αναλογιστεί κανείς την αλματώδη αύξηση της παιδικής παχυσαρκίας που παρατηρείται παγκοσμίως.
  • Η σωματική δραστηριότητα έχει επίσης σχετιστεί με ψυχολογικά οφέλη στα παιδιά μέσω βελτίωσης του ελέγχου του άγχους και της κατάθλιψης.

Σήμερα όμως, τα επίπεδα της σωματικής δραστηριότητας των παιδιών παγκοσμίως μειώνονται αισθητά. Όπως αναφέρει ο Σταύρος  Κάβουρας,  Επίκουρος Καθηγητής Εργοφυσιολογίας και Διατροφικής Αγωγής Αθλουμένων στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο «Η μείωση αυτή παρατηρείται ειδικότερα σε φτωχές αστικές περιοχές και υπολογίζεται ότι λιγότερο από το 1/3 περίπου των παιδιών παγκοσμίως ανταποκρίνονται στις ανωτέρω συστάσεις για τη σωματική δραστηριότητα και τα οφέλη αυτής. Τα αίτια είναι ο ολοένα αυξανόμενος χρόνος που αφιερώνεται σε καθιστικές δραστηριότητες, δηλαδή ο χρόνος που αφιερώνουν στην παρακολούθηση τηλεόρασης και στα ηλεκτρονικά παιχνίδια”.

Πηγή: NaturaNrg #06

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *