Τα βασικά για την Πλάγια Γωνία: Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Body and mind, Fitness, Yoga, Ευεξία

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Myogamat,
Outfit: BAYA.fit- Active wear

Λίγα λόγια για τη θέση της Πλάγιας Γωνίας (Utthita Parsvakonasana)

Σε αυτήν τη θέση και οι δύο πλευρές του σώματος εκτείνονται έντονα από τα δάχτυλα του πέλματος ως τις άκρες των δαχτύλων του χεριού. Με τη συχνή πρακτική αυτής της θέσης δυναμώνουν οι μύες της καρδιάς και ανακουφίζονται οι πόνοι της μέσης.

Παραλλαγές:


Parsvakonasana στον τοίχο με υποστηριγμένο το λυγισμένο γόνατο και το χέρι (1)

Το τούβλο σταθεροποιεί το γόνατο και μας βοηθάει να μεταφέρουμε βάρος και στο πίσω πόδι. Επίσης, μπορούμε να κινήσουμε τον δεξί γλουτό προς τον τοίχο χωρίς να ανησυχούμε ότι θα επηρεαστεί το λυγισμένο γόνατο. Το χέρι που σπρώχνει τον τοίχο μας βοηθάει να στρίψουμε ακόμα περισσότερο τον κορμό, ενώ το τούβλο που στηρίζει το χέρι μας εμποδίζει να καταρρεύσουμε στο ισχίο του λυγισμένου ποδιού. Αυτή η παραλλαγή μας βοηθάει να κατανοήσουμε την ευθυγράμμιση ολόκληρου του σώματος.

Parsvakonasana στον τοίχο με υποστηριγμένο το λυγισμένο γόνατο και το χέρι (2)

Η τοποθέτηση του πέλματος σε τούβλο κάνει ελαφρύτερη την άσανα, ενώ το χέρι που στηρίζεται στον τοίχο μας δίνει την αίσθηση του άξονα, μας δίνει σταθερότητα και μας βοηθάει να στρίψουμε περισσότερο τον κορμό.

Parsvakonasana σε καρέκλα

Η καρέκλα αφαιρεί το βάρος απ’ το λυγισμένο πόδι. Έτσι μπορούμε να παραμείνουμε περισσότερη ώρα στη θέση με λιγότερη προσπάθεια. Αν το πέλμα του λυγισμένου ποδιού δεν ακουμπάει στο πάτωμα, μπορείτε να πατήσετε σε μια διπλωμένη κουβέρτα ή σε ένα τούβλο. Αν το κάθισμα της καρέκλας είναι πιο χαμηλό απ’ το γόνατό σας, τοποθετήστε στο κάθισμα της καρέκλας μερικές διπλωμένες κουβέρτες.

Πηγή: www.naturanrg.gr T. natura T. 107

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *