TRX. Τι είναι και πώς γυμνάζει; Θα έχω κάψιμο λίπους και μυϊκή γράμμωση;

TRX. Τι είναι και πώς γυμνάζει; Θα έχω κάψιμο λίπους και μυϊκή γράμμωση;

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Fitness, Ευεξία

Το Trx είναι ένας  ανθεκτικό ιμάντας με δύο λαβές, ο οποίος έχει διαδοθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια στη Ελλάδα και πλέον είναι διαθέσιμος σε όλα γυμναστήρια.

Του Κωνσταντίνου Δημητρίου, Καθηγητή Φυσικής Αγωγής

Αποτελεί έμπνευση του πεζοναύτη Randy Hetrick, ο οποίος αναζητώντας τρόπο για να κρατήσει την φυσική του κατάσταση στο υποβρύχιο όπου γυμναζόταν με δύο αυτοσχέδιους ιμάντες κρεμασμένους από το κρεβάτι του.

Σε αυτόν τον ιμάντα αυτό  γυμναζόμαστε με το βάρος του σώματος μας. Φαντάσου λοιπόν όλες αυτές τις πολύ καλές και αποτελεσματικές ασκήσεις όπως τα push up, τις σανίδες, τις έλξεις και ότι άλλο γίνεται με αντίσταση από το σώμα μας να τις κάνεις παρέα με τον ιμάντα του Trx.

Ποιοι μπορούν να κάνουν αυτού του είδους την προπόνηση;

Ένα βασικό ερώτημα  που τίθεται στην πρώτη επαφή με το Trx είναι, το ποιοι μπορούν να κάνουν αυτού του είδους την προπόνηση με την απάντηση να είναι απλή.

Το Trx σού παρέχει την δυνατότητα να ελέγξεις το πόσο θέλεις να προκαλέσεις τον εαυτό σου στην κάθε άσκηση καθώς, όλες τις ασκήσεις μπορείς να τις κάνεις από πολύ απλές και εύκολες μέχρι πολύ σύνθετες και δύσκολες αλλάζοντας την θέση του σώματος σε σχέση με την βαρύτητα. Με αυτό τον τρόπο έχεις μεγαλύτερη η μικρότερη αντίσταση ανάλογα πάντα με το επίπεδό σου. Έτσι λοιπόν μπορούν όλοι να γυμναστούν με το TRX χωρίς κανένα φόβο.

Tι σου προσφέρει;

Αυτό είναι το πρώτο θετικό στοιχείο του Trx, ότι απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα του fitness, ανεξαρτήτου ηλικίας και επιπέδου φυσικής κατάστασης.

Το άλλο είναι η ισορροπία. Οι ιμάντες κατά την διάρκεια της κίνησης δεν παραμένουν σταθεροί και αυτό αναγκάζει το σώμα να ενεργοποιήσει περισσότερες μυϊκές ομάδες κατά την διάρκεια της άσκησης ώστε να μπορέσει να ισορροπήσει.

Από μόνο του αυτό κάνει τις ασκήσεις πολυαρθρικές και πολύ σύντομα θα δεις τα αποτελέσματα στο σώμα σου. Μάλιστα, οι περισσότερες ασκήσεις που γίνονται με τη βοήθεια του TRX εμπλέκουν παραπάνω από μία μυϊκή ομάδα (πολυαρθρικές ασκήσεις), επομένως αυξάνεται κατακόρυφα η παραγωγή τεστοστερόνης και αυξητικής ορμόνης, γεγονός το οποίο μεγιστοποιεί την καύση λίπους και την μυϊκή υπερτροφία. Όσο περισσότερες μυικές ομάδες στην άσκηση τόσο καλύτερα και πιο γρήγορα τα αποτελέσματα.

Δείτε ακόμη: Μυϊκή γράμμωση… Μάθετε τα μυστικά της

Με σωστή καθοδήγηση το TRX είναι ικανό να τινάξει τον μεταβολισμό σου στα ύψη!

Γυμνάζοντας πολλές μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα ανεβάζεις την ένταση και σε συνδυασμό με το κατάλληλο διάλειμμα μπορείς να φτάσεις τους παλμούς σου στα ύψη, πράγμα που κάνει την αναερόβια προπόνηση με αντίσταση αερόβια κάνοντας το λίπος να φύγει γρήγορα από πάνω σου μία για πάντα.

Η ποικιλία των ασκήσεων είναι πολύ μεγάλη. Πάνω από τριακόσιες αερόβιες και δυναμικές, αλλά για τους αρχάριους απαιτείται η καθοδήγηση από ειδικευμένο γυμναστή.

Εσύ ακόμα να δοκιμάσεις το TRX;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *