yoga-gynaika-podia-anoixta-

 Γιόγκα: Μπροστινή Κάμψη με Ανοιχτά Πόδια

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga, Ευεξία

Αυτή η ηρεμιστική θέση καταπραΰνει τον εγκέφαλο και το σώμα και μας δίνει μια αίσθηση γαλήνης και ανάπαυσης. Αν έχετε χαμηλή αρτηριακή πίεση βγείτε σταδιακά από τη θέση για να αποφύγετε να ζαλιστείτε.

⇒ Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr  

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Urban Yoga Center, Outfit: BAYA.fit- Active wear

Λίγα λόγια για τη θέση
Μπροστά Κάμψη με Ανοιχτά Πόδια (Prasarita Padottanasana)

Στα Σανσκριτικά η λέξη Prasarita σημαίνει Τεντωμένο ή Απλωμένο. Η λέξη Pada σημαίνει Πόδι ή Πέλμα. Αυτή η άσανα αποτελεί ένα καλό τέντωμα για τα πόδια μας την στιγμή που ο κορμός κάνει μπροστά κάμψη και το κεφάλι στηρίζεται στο πάτωμα ή σε τούβλο ή bolster. Βεβαιωθείτε ότι δεν πιέζετε τον αυχένα σας όσο εξασκείτε την άσανα.

Παραλλαγές για όλα τα σώματα:

♦ Prasarita Padottanasana στον τοίχο με τα χέρια σε τούβλα

Αυτή η παραλλαγή είναι πιο εύκολη από την κλασική θέση και βοηθάει τους αρχάριους ή όσους έχουν δύσκαμπτη πλάτη. Με την βοήθεια του τοίχου μπορούμε να ελέγξουμε αν τα πόδια και τα οστά της λεκάνης είναι ευθυγραμμισμένα και ακουμπούν ισοδύναμα τον τοίχο.

yoga-gynaika-podia-anoixta-touvla

Prasarita Padottanasana με ζώνη ανάμεσα στα πέλματα

Η ζώνη εξασφαλίζει ότι θα έχει βάρος και η εξωτερική μεριά των πελμάτων. Δίνει μια συμπαγή αίσθηση, ενεργοποιεί τα πόδια και εμποδίζει το γλίστριμα των ποδιών προς τα έξω. Αν το κεφάλι σας δεν φτάνει στο πάτωμα μπορείτε να το στηρίξετε σε τούβλο ή σε bolster.

yoga-gynaika-me-zoni-sta pelmata

Prasarita Padottanasana με τοίχο και τούβλο

Αν δεν έχετε ζώνη μπορείτε να ελέγξετε το άνοιγμα των ποδιών σας ακουμπώντας την εξωτερική μεριά του ενός πέλματος στον τοίχο και την εξωτερική μεριά του άλλου πέλματος σε τούβλο. Μπορείτε να μείνετε με τα χέρια τεντωμένα ή να προχωρήσετε στην τελική θέση.

♦ Prasarita Padottanasana με τοίχο και τούβλο (τελική θέση)

Αν το κεφάλι σας δεν φτάνει στο πάτωμα μπορείτε να το στηρίξετε σε τούβλο ή σε bolster.

yoga-gynaika-podia-anoixta-kefali-kato

Πηγή: www.naturanrg.gr, Natura Nrg #111

Δείτε επίσης

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *