Yoga – O Σκύλος που Κοιτάζει Κάτω: Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Fitness, Yoga, Ευεξία

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Urban Yoga Center, Outfit: BAYA.fit- Active wear

Λίγα λόγια για τη θέση του “Σκύλου που Κοιτάζει Κάτω” (Adho Mukha Svanasana)

Το σχήμα αυτής της θέσης είναι τριγωνικό. Η ενέργεια του σώματος κινείται από τις παλάμες προς τα πάνω, μέχρι τους γλουτούς κι από κει, κατεβαίνει προς τις φτέρνες. Οι αρχάριοι είναι προτιμότερο να επικεντρωθούν στο να φέρουν το βάρος προς τα πίσω και να κινήσουν τις φτέρνες προς το πάτωμα. Όσοι έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση ή συχνούς πονοκεφάλους, καλύτερα να υποστηρίξουν το μέτωπό τους με μερικές κουβέρτες ή ένα μαξιλάρι.

Παραλλαγές:

Adho Mukha Svanasana με τις παλάμες σε καρέκλα

Η πρώτη κίνηση που πρέπει να μάθουμε είναι να φέρουμε το βάρος από τα χέρια στα πόδια. Έτσι μπορούμε να μείνουμε περισσότερη ώρα στη θέση. Για να το επιτύχουμε αυτό, τοποθετούμε τις παλάμες μας σε κάποιο ύψος. Με αυτόν τον τρόπο μαθαίνουμε να δουλεύουμε τα πόδια, βοηθάμε την έκταση του κορμού μας και τη διεύρυνση του στέρνου μας.

gynaika- yoga-karekla

Adho Mukha Svanasana με τις φτέρνες σε τούβλα

Ορισμένοι μαθητές δυσκολεύονται να ενεργοποιήσουν, αλλά και να διατηρήσουν ενεργοποιημένους, τους μηρούς τους. Αυτή η παραλλαγή είναι ακριβώς αυτό που χρειάζονται! Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να ενεργοποιήσουν και να δυναμώσουν τα πόδια τους.

thesi-yoga-gynaika-skymmeni

Adho Mukha Svanasana με υποστηριγμένο το κεφάλι

Όταν το κεφάλι είναι υποστηριγμένο μειώνεται η μυϊκή προσπάθεια, ξεκουράζεται ο εγκέφαλος και μπορούμε να παραμείνουμε περισσότερη ώρα στη θέση.

yoga-gynaika-

Πηγή: www.naturanrg.gr

Naturanrg T. 104

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *