fbpx

Τα βασικά για την Πυραμίδα: Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga, Ευεξία

Η θέση της Πυραμίδας (Parsvottanasana), γνωστή και ως Έντονη Πλάγια Κάμψη, παρέχει ένα ωραίο τέντωμα στο στέρνο, στο πίσω μέρος των ποδιών και στα ισχία. Είναι η ιδανική άσανα για όσους ξοδεύουν αρκετή ώρα σε καθιστή θέση, για όσους κάνουν καθιστική ζωή.

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Myogamat, Outfit: BAYA.fit- Active wear

Parsvottanasana με το πίσω πόδι στον τοίχο και τα χέρια σε τούβλα

Έχοντας την πίσω έξω φτέρνα να πιέζει το σοβατεπί, εξασφαλίζουμε τη διατήρηση βάρους και στο πίσω πόδι. Τοποθετήστε τα χέρια σε τούβλα για να επιτύχετε την επιμήκυνση αλλά και την ανύψωση της σπονδυλικής στήλης.

gynaika-yoga-Parsvottanasana

Parsvottanasana με υποστηριγμένη τη βουβωνική χώρα σε καρέκλα

Έχοντας ως οδηγό την καρέκλα, μπορούμε να βεβαιωθούμε ότι η λεκάνη μας στρίβει αρκετά, προκειμένου τα οστά της λεκάνης να είναι σε μια ευθεία γραμμή παράλληλη με το πάτωμα. Τα πόδια της καρέκλας παρέχουν μια σταθερή βάση για τη δράση των χεριών την ώρα που κάνουμε την μπροστά κάμψη.

yoga-gynaika-karekla-kampsi

Parsvottanasana με τούβλο ανάμεσα στις παλάμες και ζώνη στο μπροστά ισχίο και το πίσω πέλμα

Αυτή η παραλλαγή είναι λίγο πιο κοντά στην κλασική άσανα, όπου τα χέρια βρίσκονται πίσω απ’ την πλάτη σε θέση προσευχής (Paschima Namaskarasana). Το τούβλο ανάμεσα στις παλάμες μας επιτρέπει να κρατήσουμε ενεργοποιημένα τα χέρια, τους ώμους μακριά από τα αυτιά και την πλάτη κοίλη. Η ζώνη μας θυμίζει τη σύνδεση του μπροστά ποδιού με το πίσω, ενώ παράλληλα, μας βοηθάει να κρατάμε ευθυγραμμισμένα τα οστά της λεκάνης.

yoga-gynaika-kampsi-touvlo-anamesa-sta-xeria

⇒Σας ενδιαφέρει Είναι η γιόγκα «γυναικεία υπόθεση»;

πηγή: www.naturanrg.gr,  Νaturanrg #109

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *