Yoga: Η θέση του Μισοφέγγαρου – Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga

Η θέση του Μισοφέγγαρου (Ardha Chandrasana) ενισχύει την αυτοσυγκέντρωση, το συγχρονισμό και τα αντανακλαστικά. Επίσης, εκτείνει τη σπονδυλική στήλη και δυναμώνει τους παρασπονδύλιους μύες. Αν έχετε πονοκέφαλο ή νιώθετε πολύ κουρασμένοι καλύτερα να την αποφύγετε.

⌈ Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Urban Yoga Center, Outfit: BAYA.fit- Active wear⌋

Παραλλαγές:
Ardha Chandrasana στον τοίχο, με τούβλο να στηρίζει το χέρι

Μπείτε στη θέση κρατώντας τη λεκάνη και την πλάτη να ακουμπάνε στον τοίχο, για να μειώσετε τη δυσκολία και να είστε σίγουροι ότι είναι σωστά ευθυγραμμισμένο το σώμα σας.

Στηρίξτε το χέρι σας σε τούβλο αν είναι δύσκολο να φτάσει το χέρι σας στο πάτωμα, αλλά και για να τεντώσετε καλύτερα τη σπονδυλική σας στήλη και να στρίψει καλύτερα ο κορμός.

gynaika-kanei-yoga

Ardha Chandrasana στον τοίχο, με καρέκλα να στηρίζει το χέρι

Αυτή η παραλλαγή είναι παρόμοια με την προηγούμενη, μόνο που τώρα το χέρι στηρίζεται στην καρέκλα – είτε τεντωμένο για πιο δύσκαμπτα σώματα, είτε λυγισμένο. Η καρέκλα προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και, άρα, ασφάλεια.gynaika-kanei-yoga karekla

Ardha Chandrasana με το πέλμα στον τοίχο

Αυτή η παραλλαγή βοηθάει το πόδι που είναι στον αέρα να έχει κάτι για να σπρώχνει. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο ενεργό και ευθυγραμμίζεται καλύτερα η σπονδυλική στήλη.

gynaika-kanei-yoga-toixoshttps://www.naturanrg.gr/natura-102/

Πηγή: www.naturanrg.gr, Natura nrg Τ. 102

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *