Τα βασικά για τον Πολεμιστή 2: Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga, Ευεξία

H θέση του Πολεμιστή 2 (Virabhadrasana 2) είναι μια δυναμική θέση, στην οποία το βάρος κατανέμεται στα πόδια χωρίς τη βοήθεια των χεριών.

⇒Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

⇒Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Urban Yoga Center, Outfit: BAYA.fit- Active wear

Λίγα λόγια για τη θέση του Πολεμιστή 2 

Αναπτύσσει τη δύναμη και την αντοχή, ενώ ενισχύει την ευλυγισία των ισχίων. Όσοι έχουν προβλήματα με την καρδιά τους θα πρέπει να αποφεύγουν αυτήν την θέση.

Παραλλαγές:
Virabhadrasana 2 με υποστηριγμένο το λυγισμένο γόνατο

Το τούβλο σταθεροποιεί το γόνατο και μας βοηθάει να μεταφέρουμε βάρος και στο πίσω πόδι. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να φέρουμε τον μηρό του λυγισμένου ποδιού παράλληλο με το πάτωμα, ενώ την ίδια στιγμή το πίσω πόδι μένει τεντωμένο. Αυτή η παραλλαγή, καθώς και η παραλλαγή στην καρέκλα, φέρνουν την προσοχή μας στην επίτευξη της ορθής γωνίας στο λυγισμένο πόδι.

Virabhadrasana 2 σε καρέκλα

Η καρέκλα αφαιρεί το βάρος απ’ το λυγισμένο πόδι. Έτσι μπορούμε να παραμείνουμε περισσότερη ώρα στη θέση με λιγότερη προσπάθεια. Αν το πέλμα του λυγισμένου ποδιού δεν ακουμπάει στο πάτωμα, μπορείτε να πατήσετε σε μια διπλωμένη κουβέρτα ή σε ένα τούβλο. Αν το κάθισμα της καρέκλας είναι πιο χαμηλό απ’ το γόνατό σας, τοποθετήστε στο κάθισμα της καρέκλας μερικές διπλωμένες κουβέρτες.

Virabhadrasana 2 με την πλάτη στον τοίχο

Αυτή η παραλλαγή είναι χρήσιμη για να συνειδητοποιήσουμε τον τρόπο με τον οποίο  δουλεύουν τα χέρια, οι ώμοι και οι ωμοπλάτες μας στις όρθιες θέσεις. Ταυτόχρονα, μας βοηθάει να διατηρήσουμε διευρυμένο το στέρνο και κάθετο τον κορμό στο πάτωμα καθώς λυγίζουμε το γόνατο.

Πηγή: www.naturanrg.gr

Natura nrg T.105

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *