fbpx

Yoga – Θέση του Δέντρου: Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga, Ευεξία

Θα ασχοληθούμε με την Vrksasana, την άσανα που συνιστά ένα καλό τέντωμα προς τα πάνω και μας δίνει μια αίσθηση ισορροπίας. Στα Σανσκριτικά η λέξη Vrksa σημαίνει Δέντρο.  Είναι η πρώτη θέση ισορροπίας που μαθαίνουμε στη γιόγκα

Pure Yogaτης Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr, Φωτογραφίες: Γιώργος Ζαχαρίου, Studio: Myogamat, Outfit: BAYA.fit- Active wear

Η θέση αυτή «περιέχει» μερικές από τις βασικές κινήσεις όρθιων θέσεων με σημαντικότερη τη διεύρυνση της λεκάνης. Αν έχετε υψηλή αρτηριακή πίεση μην κρατάτε τα χέρια ψηλά.

Παραλλαγές:
Vrksasana με το λυγισμένο γόνατο στον τοίχο

Με το γόνατο να στηρίζεται στον τοίχο εξασφαλίζουμε ότι το λυγισμένο πόδι δεν θα γλιστράει. Επίσης, το μηριαίο οστό «μένει καλά» μέσα στην άρθρωση, δημιουργώντας έναν αποτελεσματικό άξονα περιστροφής βοηθώντας την έξω στροφή του ισχίου του λυγισμένου ποδιού.

Vrksasana με τοίχο και τούβλα

Το ένα τούβλο εμποδίζει την μετακίνηση της λεκάνης. Το άλλο τούβλο εξασφαλίζει έναν μοχλό μεταξύ του γονάτου και του γλουτού. «Κινώ» τον γλουτό προς τον τοίχο, ενώ το γόνατο μένει στη θέση του.

Vrksasana με την πλάτη στον τοίχο

Ο τοίχος καταρχήν εξασφαλίζει την ισορροπία μας. Την ίδια στιγμή, μπορούμε να ελέγξουμε ανισορροπίες στην λεκάνη μας (στροφή της λεκάνης, ανισότητες, λόρδωση).

Δείτε: Τα βασικά για την Πυραμίδα: Παραλλαγές για όλα τα σώματα

Πηγή: www.naturanrg.gr, Natura Nrg #112

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *