Γιόγκα και χειμερινά σπορ

Γιόγκα και χειμερινά σπορ

Αναρτήθηκε στις: Κατηγορίες: Yoga, Ευεξία

Θα σας ξάφνιαζε αν σας έλεγα ότι η γιόγκα είναι ο καλύτερος τρόπος να προετοιμάσετε το σώμα αλλά και το μυαλό σας για τις χειμερινές περιπέτειες στις χιονισμένες πλαγιές;

Pure Yoga → της Μαρίας Χρυσοχεράκη, πιστοποιημένη δασκάλα Iyengar Yoga, maria@pureyoga.gr

Φωτογραφίες: Σοφία Ρεβίθη, Outfit: BAYA.fit- Active wear

 

Πράγματι, το να χρησιμοποιήσετε τη γιόγκα ως ζέσταμα είναι ο καλύτερος τρόπος να βελτιώσετε την εμπειρία σας. Το μυαλό ηρεμεί, το σώμα ζεσταίνεται και είναι λιγότερο ευάλωτο στους τραυματισμούς.

⇒ Ιδανικά, ξεκινήστε με τη Γάτα  για να τεντώσετε την μπροστινή όσο και την πίσω μεριά του σώματος.

⇒ Μετά μπορείτε να κάνετε μια στροφή του κορμού δεξιά και αριστερά ενώ κάθεστε στην Άνετη θέση (Sukhasana), και στη συνέχεια να κάνετε τις παρακάτω άσανας.

Οι άσανας αυτές δυναμώνουν το σώμα και ενισχύουν την ευλυγισία και την ισορροπία, κυρίως στα γόνατα και στα ισχία. Ειδικά η Utkatasana (θέση της Καρέκλας) είναι βασική γιατί εξοικειώνει το σώμα με την στάση που έχετε όταν κατεβαίνετε μια πλαγιά. Συν το ότι δυναμώνει τους μηρούς, οι οποίοι προστατεύουν τα γόνατα.

Μην ξεχνάτε να οργανώνετε την πρακτική σας με ασφάλεια, ακολουθώντας τον τρόπο που έχουμε επισημάνει και στο πρώτο άρθρο αυτής της σειράς.

 

  1. Θέση του Βουνού (Tadasana)

Καλλιεργεί την συγκέντρωση της προσοχής προς τα μέσα και ενισχύει την επίγνωση της σωματικής ευθυγράμμισης.

yoga-woman-blu

  1. Θέση της Καρέκλας (Utkatasana)

Δυναμώνει τους μηρούς, τους γλουτούς και τις γάμπες ενώ ευνοεί την διάταση των αστραγάλων.

yoga-woman-blu

  1. Θέση του Πολεμιστή 1 (Virabhadrasana 1)

Διευρύνει το στέρνο και δυναμώνει το κάτω μέρος του σώματος.

yoga-woman-blu

  1. Θέση του Πολεμιστή 3 (Virabhadrasana 3)

Προωθεί την ισορροπία και δυναμώνει τους κοιλιακούς μύες.

yoga-woman-blu

Namaste,

Μαρία

Πηγή: naturanrg #99, www.naturanrg.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *